bedankje..

5 sep 2014
10
0
Trophies
1
Ook ff bij deze weg wil ik jan en de rest van de jongens van ACN bedanken voor de super gave en gezellige introducé dag bij balls and arrows op 11 oktober.
en natuurlijk ook de mannen van balls and arrows.
en ik zit aardig onder de rode plekken van BB's.... lol
Mvg justin ( patriot)
 
Leuk om je erbij gehad te hebben! Ik vond het zelf ook erg leuk. De regen zorgt bij mij altijd voor wat meer spanning/vermaak.
 
Mijn eerste Skirm met eigen gear bij de intro dag en ook ik heb genoten. Het was een leuke dag en heb het ook erg naar mijn zin gehad.
Extra dank voor @Eviltwin-NL voor het mogen lenen van een AEP. :)
 
Zeker een mooie dag, weinig gezeur en een fijne sfeer.

Leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en ook weer een paar ACN gezichten die ik nog niet eerder had gezien.
Wat ik zelf dan ook altijd leuk vind om te doen is tijdens de pauzes vragen te beantwoorden en uitleggeven.

En in het veld tijdens de missies een beetje de intro`s aan te sturen.
Regen was een beetje jammer maar eerlijk gezegd heb ik me daar weinig aan gestoord.
Heel af en toe dat de druppels vast gaan zitten in je Iron sight of op je bril zitten.
@Eposis
De AEP was van mij, Evil was alleen de bemiddelende partij :p
Alle aanwezigen bedankt voor deze geslaagde Intro dag!!
Greetings
 
@Justin Bedankt voor het bedankje ;)
Het was zeker een geslaagde dag.


Ik vond trouwens dat de teams erg eerlijk verdeeld waren...  Wanneer het rode team de snelweg kant van het veld volledige te pakken had, dan had het blauwe team wel de kant van het rode huisje in bezit. En Visa Versa.  Er is dan ook nooit een moment geweest dat een team vast zat op spawn, ondanks er wel regelmatig dicht bij het spawn werd gevochten. Ook de eindstand geeft wel aan dat er  een mooie balans in de teams was. Al was het op de valreep dat Robin bevrijd werd ;)
Wat Twin zegt.. Ook leuk om weer een aantal ACNers te ontmoeten die we niet eerder hebben gezien.
 
Oepsie, @Twinfromhell, dan bedank ik jou heel erg voor het lenen van je AEP, made my day. :)
Ik ben benieuwd naar de gemaakte video opnames, het was een geslaagde dag die voor herhaling vatbaar is. Ik zal iig vaker naar events komen. 
btw, Twinfromhell, je had het over een bril met dubbelglas, heb jij nog een linkje of naam voor me? bvd. :)
 
@Eposis bijvoorbeeld de Bollé Tactical X500 is dubbel glas en ook een versie van de X1000 is in dubbelglas te verkrijgen (let op! de meeste x1000's die aangeboden worden zijn enkel glas.
Bollé X500 (worden ook gebruikt door de jongens van de luchtmacht)
x500.jpg

De Bollé Tactical X1000 Dual Lens
62761519.jpg

Beide vind ik erg goed werken, al gaat mijn persoonlijke voorkeur meer uit van de X500 want hierbij is de lensoppervlak groter dan de X1000 en daarmee een grotere field of view en mocht er dan nog iets van vocht onder de lens komen, dan blijft het hangen buiten zichtsveld.
De X500 waren ooit rond de 150-180 euro maar zijn op Ebay, dumpstore en/of marktplaats te vinden nu rond de 50-60 euro
De X1000 Dual Glaze, zijn te vinden bij de bovenstaande rond de 80 euro.
 
Hi @Justin 
Super dat je ook nog even de moeite neemt om hier een bedankje neer te zetten. Bedankt! En het was idd een erg geslaagde dag. Zoals @Eviltwin-NL aangeeft erg gebalanceerd en zeker erg gezellig!! 
 
Het was mijn eerste skirm met eigen replica. Sta ik daar lekker met mijn Sniper in de bosjes de boel te bekijken hoor ik opeens achter me "je bent geknifed".. Inderdaad, Robin was er ook. :D
 
Dit is voor mij zeker voor herhaling vatbaar... en ga er zeker voor zorgen dat ik in het nieuwe jaar mijn nabv pas krijg...
Ik hoop dat ik weer een keer met jullie kan skirmen....
 
Natuurlijk @Justin! Wij vinden het niet erg als gezellig en eerlijke spelers aanhaken bij ons :)