Begin Replica

Helmondsvogeltje

New Member
1 mrt 2016
2
0
Trophies
1
Goedemiddag airsofters.

Ik heb een aantal vragen of een eerste replica.

Ik wil een eerste replica gaan aanschaffen maar wil hier graag wat advies over. Ik wil er tussen de 200 en de 300 euro uitgeven. De replicas van specna arms vind ik mooie modellen alleen ik heb tot op heden geen winkel kunnen vinden in Nederland die ze verkoopt. (Waarschijnlijk dat ik er langs zit als dat zo is hoor ik het graag). Wat zijn jullie tips?

Ik zou graag een m4/m16 model willen, ik heb gezien op youtube en gehoord op een skirm dat deze het meest worden gebruikt en hiervoor makkelijker onderdelen aan te komen zijn.
Ook wil ik graag dat er zo veel mogelijk van metaal is.

Ook heb ik een vraag over de BB's wat is het verschil tussen de 0.20 0.25 en de 0.30 gram?

Vriendelijk groet.

Specna arms kun je bestellen bij gunfire.pl en airsoftshop.be heeft ze ook.
Als je niet persee een full metal replica hoeft dan kan je ook voor g&g gaan.

Specna koop je idd het best bij gunfire zoals Robin al zegt. Binnen 4 dagen heb je je replica binnen en de service is echt goed. Je kan hem gratis laten downgraden aangezien ze standaard te hard schieten, dat kost je een paar dagen extra. Maar je gearbox is ook gelijk gesmeerd, want Specna gearboxes staan standaard erg droog.
Van bb's heb ik niet zo veel verstand. Als je een zwaardere bb neemt blijft hij beter z'n baan houden en waait hij niet zo snel weg als een lichte bb. Het gewicht is iets waar je zelf mee moet experimenteren.

Toevallig niet lang geleden de zelfde twijfel gehad.
Uiteindelijk ben ik naar Graziani gereden in Emmerich
http://grazianigunshop.com/openingstijden

Daar heb ik de Ares Amoeba AM-008 gekocht. (link is van hun webshop)
http://airsoft2go.com/?route=product/product&product_id=3171

Nog steeds meer dan tevreden mee :)

Weet niet of je ondertussen al eentje hebt maar in Helmond (aangezien je helmondsvogeltje heet) verkopen ze ook Specna-Arms volgens mij. Airsoft4u.nl is de webshop van hun, daar staan ook de contact gegevens van de winkel.