beginnen met airsoft.

julian

Well-Known Member
28 dec 2015
58
12
Trophies
4
Ik ben nu al een tijdje aan het rond kijken en inmiddels ook al een tijdje lid hier bij A.C.N echter door tijd issues nog geen stap kunnen zetten om te beginnen met airsoften.

Het idee was om samen met een 2 tal vrienden te beginnen echter zijn die van dit idee afgeweken door Time issues. Nu is mijn vraag zijn er veel mensen die alleen naar een skrim gaan of is het leuker om aan te sluiten bij een groep om gezamenlijk te gaan ?

Graag hoor ik mensen hun ervaringen!
alvast bedankt

• Leuk
Waarderingen: Jan
Mijn erste skirm was alleen. En dat is prima te doen. Stel je open op en stap op mensen af. Bijna iedereen zal wel een praatje met je maken of je op sleeptouw willen nemen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hallo Julian,
Ik ben ook alleen begonnen en je komt snel genoeg aan de praat op locatie. als je iemand met een mooie replica ziet, even een compliment geven en je bent zo aan de praat.

Mocht je niet alleen willen, kun je hier op het forum de skirms in de gaten houden en dan gewoon aanhaken. of wil je ergens heen hier een topic maken of er mensen mee gaan.

bedankt voor de reactie, het is vooral dat het me veel minder leuk lijkt om alleen te gaan.

nu heb ik zelf nog geen eigen gear kunnen jullie me een goede locatie vertellen voor een eerste skrim waar ik ook gear kan huren ?

alvast bedankt

Hey! Mijn eerste skirm was op Bunkerhill, en dat was samen met een aantal ACN leden en forumleden. Ik vond dit persoonlijk een heel fijn begin, omdat je meteen mensen hebt waar je mee om kan gaan. Ik ga zelf nooit alleen naar skirms, omdat ik het gezelliger vind om samen te gaan. En omdat er eigenlijk altijd wel forumleden bij skirms zijn, dus even een berichtje op het forum en je hebt je groep bij elkaar.

Over locaties kan ik niet veel vertellen. Ik ben alleen nog bij Bunkerhill en Critical hit geweest en die kan ik beide aanraden! Alleen heb ik hier geen ervaring met de intro kits. Al weet ik dat die niet al te best zijn, dus als er forumleden gaan. Kun je altijd vragen aan iemand of die een replica te leen heeft. Dat is over het algemeen beter dan een huur replica, en goedkoper!

Hey! Mijn eerste skirm was op Bunkerhill, en dat was samen met een aantal ACN leden en forumleden. Ik vond dit persoonlijk een heel fijn begin, omdat je meteen mensen hebt waar je mee om kan gaan. Ik ga zelf nooit alleen naar skirms, omdat ik het gezelliger vind om samen te gaan. En omdat er eigenlijk altijd wel forumleden bij skirms zijn, dus even een berichtje op het forum en je hebt je groep bij elkaar.

Over locaties kan ik niet veel vertellen. Ik ben alleen nog bij Bunkerhill en Critical hit geweest en die kan ik beide aanraden! Alleen heb ik hier geen ervaring met de intro kits. Al weet ik dat die niet al te best zijn, dus als er forumleden gaan. Kun je altijd vragen aan iemand of die een replica te leen heeft. Dat is over het algemeen beter dan een huur replica, en goedkoper!

super bedankt voor je reactie. ik ben zelf ook al aan rond kijken welke replica ik wil gaan halen. ben vanplan om het niet bij een keer te houden.
mocht ik een datum/skrim op het oog hebben zal ik dat zeker hier laten weten!

Bij balls and arrows in lelystad heb je huursetjes, ze hebben nu ook tijdelijk 5 euro korting op skirms. Ben zelf ook regelmatig bij B&A te vinden. en meestal worden mensen met huurkitjes meegenomen door de rest om objectives te doen haha.

Ik ga ook altijd alleen. Er is niks mis mee als je alleen gaat. Zoals al hierboven aangegeven, als je ergens heen gaat maak dan een topic aan. Meestal ben ik te vinden bij B&A, en ik voeg mij gewoon toe bij een team. Iedereen heeft wel de instelling "hoe meer zielen/kannonenvlees hoe meer vreugd".

Ik ga soms ook allern naar skirms maar klik dan bij anderen aan.

27 jan is er event in daarle (ov) bij 3division. Leuk terrein, goede orga.
Zeker aanrader. Hier gaan ook vaak ACN leden heen.

Lekker laat maar morgen is er een open skirm bij balls and arrows. Als je nog wilt kan je je aanmelden als intoduce en dan zonder gear. Dan kost t je maar 20,- en mag je mijn replica gebruiken (tokyo marui scar-l met 4 magazijnen) heb ook extra helm, bril, meshmask dus zie je er nog cool uit ook haha. Alleen geen extra vest dus misschien een tas voor je magazijnen of ik heb pouches die je eventueel aan je riem vast kan maken. Ik ga zelf ook vaak alleen dus vind t leuk als ik je een beetje opweg kan helpen. Laat t snel weten dan spreken we af bij balls and arrows en zal ik mijn extra spullen meenemen.

http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: julian, Jan en Leon
Lekker laat maar morgen is er een open skirm bij balls and arrows. Als je nog wilt kan je je aanmelden als intoduce en dan zonder gear. Dan kost t je maar 20,- en mag je mijn replica gebruiken (tokyo marui scar-l met 4 magazijnen) heb ook extra helm, bril, meshmask dus zie je er nog cool uit ook haha. Alleen geen extra vest dus misschien een tas voor je magazijnen of ik heb pouches die je eventueel aan je riem vast kan maken. Ik ga zelf ook vaak alleen dus vind t leuk als ik je een beetje opweg kan helpen. Laat t snel weten dan spreken we af bij balls and arrows en zal ik mijn extra spullen meenemen.

Julian, als je kan is dit zeker een mooi aanbod.
De replica die hij hier uit wil lenen is highend, en. Zal zeker toevoegen aan een goede eerste ervaring

• Leuk
Waarderingen: julian
Dikkie kudo's voor @The Walker voor dit aanbod idd :)

En zoals de rest zegt, de meeste airsofters zijn hele sociale beestjes. En dan de airsofters op dit forum helemaal! Via ons forum kan je ook zien waar events zijn waar forum leden heen gaan. Eigenlijk hoef je hier dus nooit alleen te skirmen. Tenzij je net pech hebt met data.

@The Walker geldt dit mooie aanbod ook voor andere forumleden? :p:p Lijkt me een hele mooie manier om een keer een skirm mee te maken als introducé, zonder dat je direct 70-80 euro neer moet leggen voor huur gear!

awh ik lees je berichtje nu pas ik was zelf dit weekend niet in Nederland, toch heel er bedankt voor dit mooie aanbod! heel tof dat je me zo op sleeptouw wil nemen. misschien binnenkort dat we ergens een leuke skrim kunnen doen.

nogmaals heel er bedankt voor je reactie super fijn zoon community.

• Leuk
Waarderingen: Jan en The Walker
pff, jullie intros hebben er maar geluk mee. Die tm scar-l is driemaal de prijs als waarmee ik ben gestart, en ik had direct 2 replicas! Dikke aanrader, pas alleen op voor het diepe existentiele gat dat je na die ervaring in zal vallen, want het zal je best wat kosten om het na te bootsen ahha.

• Leuk
Waarderingen: Kaladorn en The Walker
Pohh.. een TM Scar-L als eerste keer gebruiken bij een skirm. Droom van menig airsofter denk ik :p Wat een geweldig apparaat is dat zeg!

Pohh.. een TM Scar-L als eerste keer gebruiken bij een skirm. Droom van menig airsofter denk ik :p Wat een geweldig apparaat is dat zeg!
Ik neem 'm meestal mee naast mijn hk417 naar elke skirm dus mocht ik je eens tegen komen mag je er best mee spelen.

@The Walker geldt dit mooie aanbod ook voor andere forumleden? :p:p Lijkt me een hele mooie manier om een keer een skirm mee te maken als introducé, zonder dat je direct 70-80 euro neer moet leggen voor huur gear!

Aankomend zondag wordt ik t huis uitgeschopt door mijn vriendin aangezien ze een opdracht heeft waar ze dus thuis moet werken.... dus denk dat ik maar naar balls and arrows ga. Als je wilt kan je je inschrijven zonder gear en dus mijn replica gebruiken. Ik hoor t wel!

• Leuk
Waarderingen: julian en Leon