Beginner Sniper gameplay

Nick

New Member
23 sep 2014
1
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Beste allemaal,</font>
Mijn naam is Nick en ik doe nu al zeker een jaar aan airsoft en ik wil nu misschien een sniper toevoegen aan mijn verzameling :p.Nu heb ik alleen een paar vragen als het aankomt op de gameplay van een sniper gedurende een skirm.
Zo lijkt het mij dat je een stuk minder mensen kan afschieten omdat je wat verder van de actie verwijderd bent, en is het niet heel frustrerend om rekening te moeten houden met afstand en wind? Al helemaal omdat 0.20 Gram BB's me nou niet echt stabiel lijken over deze lange afstanden. (of mag er ook gebruik gemaakt worden van 0.25 gram BB's als sniper zijnde ?)
<font size="2">Ook ben ik linkshandig en weet ik dat er maar heel weinig linkshandige of universele snipers zijn maar daar kan ik wel mee leven, zijn er nog wel eventuele tips and tricks van mede linkshandige op dit gebied?</font><font size="2">
</font><font size="2">Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen informeren over het sniperen in airsoft</font><font size="2">
</font><font size="2">alvast bedankt :p</font><font size="2">Gr. Nick </font>
 
Hey Nick,
Weet waar aan je begint, een sniper rifle kost veel bloed, zweet en tranen (en vooral euro's haha)Meestal zullen de sniper rifles rond de 400/500 fps schieten, daardoor zullen de meeste snipers de 0.28/0.30 bb's gebruiken ipv. 0.20/0.25.
0.28/0.30 zijn stabieler in de lucht waardoor de bb's minder onder invloed zullen zijn door de wind waardoor ze dus ze dus verder komen. 
Over linkshandig kan ik niks over zeggen want ben zelf rechtshandig.
 
Je mag gewoon alle gewichten bb's gebruiken dus ook .30g zolang het maar bio is :)
<div>Verder nog een heads up qua kosten van een sniper en alles wat er bij komt kijken. De internals van out of the box sniper AA's zijn matig dus als je verder wil schieten en accuraat wilt zijn verder dan 60m zul je veel moeten vervangen.</div>
Grt Ties