Beginners vraag

WvdH

Member
8 nov 2023
5
0
Binnenkort mijn eerste skirm en komen de eerste vragen :) . Zijn er meestal kluisjes of iets dergelijks aanwezig voor de spullen die je niet meeneemt het veld in? Of moet je zelf zorgdragen voor iets wat op slot kan?
 
Hangt af van de locatie, maar de meeste locaties die ik ken hebben dit echter niet. Het kan nooit kwaad om iets te hebben wat goed afgesloten kan worden.

Een locatie waar ik wel van weet welke standaard kluisjes/lockers heeft, is Blackout Airsoft in Didam, trouwens.

Veel plezier alvast met je eerste skirm!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gambit en WvdH
Ik persoonlijk laat al mijn spullen gewoon liggen op de tafel replica's ect. doe me sport tas wel dicht, maar heb nog nooit mee gemaakt dat er iets wordt gestolen
 
Op tassen en koffers heb je meestal dubbele zippers met ringen. Ik heb een set van 3 elcheapo slotjes bij de action gekocht. 2 daarvan doe ik op de 2 vakken van mijn repica tas. En de andere op de replica koffer. Natuurlijk niet moeilijk om los te krijgen met een schroeven draaier / mes / tang. Maar de sloten zijn een eerste opstakel naast vele andere tassen van anderen zonder slot ;)
 
Ik persoonlijk laat al mijn spullen gewoon liggen op de tafel replica's ect. doe me sport tas wel dicht, maar heb nog nooit mee gemaakt dat er iets wordt gestolen
Er zal menig airsofter zijn die je helaas hier op tegen zal spreken. Ik heb zelf gelukkig dit ook nog nooit meegemaakt, maar ik heb het wel van mensen om mij heen af en toe gehoord.
Op tassen en koffers heb je meestal dubbele zippers met ringen. Ik heb een set van 3 elcheapo slotjes bij de action gekocht. 2 daarvan doe ik op de 2 vakken van mijn repica tas. En de andere op de replica koffer. Natuurlijk niet moeilijk om los te krijgen met een schroeven draaier / mes / tang. Maar de sloten zijn een eerste opstakel naast vele andere tassen van anderen zonder slot ;)
Precies mijn ervaring! Niets aan toe te voegen. :)