België skirm - The Chambers

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Het is zover! ACN goes international 
icon_wink.gif
 Deny heeft een mooie locatie gevonden op ongeveer 3 uur rijden vanaf Utrecht.


Een groot veld met op de rand wat gebouwen (waarvan één niet toegankelijk is).


Gebruik het forum topic om carpools af te spreken, crashen bij teamvriendjes en meer van dat soort ongein 
icon_wink.gif
 GO GO GO!


Aanmeldlink voor ACN event (EN DUS SQUAD INDELING :mad::mad::mad::mad:) staat hier: http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/belgie-skirm/
 
Wat mij persoonlijk erg tof lijkt is een scene als dit:


http://youtu.be/DOjOkfuFKzo


 


zo kun je echt toffe squad moves maken! Dit vb is ergens in DE. En verder niet relevant gok ik..
 
Ik kan wel mijn voorkeur aangeven, maar ik weet uberhaupt niet of ik er bij ben ivm het weer :p


Daarbij ben ik aan de ene kant wel benieuwd naar een keer iets anders, maar aan de andere kant heb ik er een hekel aan om zo vroeg op te staan en een takke stuk te rijden...


Maar anders lijkt fort knox mij wel leuk
 
Ik had gereageerd op dit topic vanuit Italie maar dat is helaas halverwege in de i.netkabel blijven hangen.


Dan nog maar eens: Ik ben 1 t/m 7 juni en 26 t/m 30 juni tuis.


Maar dan is het nog afhankelijk van of Lotte vrij kan krijgen op die data.


Lijkt mij leuk en een voorkeur,mwah,als we maar samen met ACNers ten strijde trekken vind ik elke plek goed genoeg.
 
Oh nee wacht. Ik was in de war. Zelfde datum, maar dan Sektor 7. Da's 50ha. Kan ook heel weekend. Ik stem daarop. ;)
 
Sektor 7 ziet er ook heel goed uit. Wat zullen we veel lopen op zo'n veld! 


Chambers ziet er ook goed uit! Wel beide events zijn een weekend. Weet niet of dat gaat lukken voor mij, twee weekenden achter elkaar in mei en juni. 
 
Sektor 7 kan je ook als dagspeler heen. Chambers weet ik niet.
 
Niet "Nam", maar BAM!!!


Kijk dan jongens, daar wil iedereen toch wel heen? Kijk dan! ;)
 
Ik verwijder die rare post wel even van je Peter,, voor mij zit België er helaas niet in gok ik. Iets te ver weg met 2 baby's thuis.
 
Nee, is jammer man. :S Maar dan om een leuke reden. ;)


Maar m'n opmerking staat nog steeds als een huis, want je zou op zich wel willen. ;)
 
50 hectare? Start walking!


Wel een heul gaaf terrein ja,goeie van jou,Peter.


Thumbs up!
 
Laat Peter nu de genen zijn die dit niet heeft gevonden! Geef me zelf wel een schouderklopje 
 
Vind het een ongelofelijk gaaf terrein.


Airsoft-games is toch van Airsoft Freaks of andersom? Ter oriëntatie maar 3 uur rijden vanaf Utrecht volgens mij toch? Valt mee voor zo'n mooi terrein in het buitenland zeg maar


 
 
Klopt inderdaad, alle props voor Deny!
Hij porde me op fb en nadat ik een kijkje had genomen op h u n site en fb helemaal enthousiast geworden. Meteen maar gaan stammen. ;)
 
Ik heb (gelukkig) geen feesboek dus kon ik dat nie weten nie he?


Maar bij deze dan: alle lof voor almof.....ehhh,verkeerde kanaal.


Deny,mooi terrein heb je voor ons gereserveerd.


Goeie!!!!
 
Als je de video kijkt van sektor7 zie je dat het main gebouw 'non playable' is.. Flauwwwww


Zou zo ontzetten tof zijn op een veld als dit ACN Only te doen (met wat logische spawn afspraken vanwege het formaat ofc)


Maargoed ik ben down met alle BE in juni ^_*
 
Ok, ik ben nu 20 juni naar Sektor 7 aan het regelen thuis (moet ik nu al mee beginnen inderdaad ;-p ).


Dus gaan we nu?


 
 
20 juni is voor mij een no-go.


Snorry guys,volgende datum hopelijk beter.
 
Zou graag willen,en heb geen centjes ben ik bang voor,


dan zit ik nog met vervoer,en myn  lieve 4 potige kids,


ik denk er nog heel goed over na,


en hoop dan ook myn pas binnen is,


Word vervolgd