Benscore.com || Webwinkel

Wawa

Member
28 jan 2019
12
6
Trophies
3
Gegevens Benscore:
Webwinkel +31(0)10-2368211
Winkel +31(0)10-2130702

info@benscore.com

Bezoekadres:
Korte Hoogstraat 9A
3011GJ Rotterdam

Retouradres:
Kompasstraat 32B
2901AM Capelle a/d IJssel

Na lang zoeken en verschillende winkels te hebben bekeken ( o.a. shogun, airsoft-online, Bol, noem het maar op ) kwam ik uit bij Benscore.com, Daar heb ik gisteren een Swiss Eye Raptor en de clip adapter besteld. Ze geven keurig aan dat het 1 tot 4 werkdagen kan duren. tevens wordt er ook gratis verstuurd mits je boven de 50,- besteed ( wat ik gelukkig had omdat de bril + clip rond de 51.50 uit kwam :p ) Ze versturen met DHL.

Als je betaald krijg je ook direct een order bevestiging met niet al te lang erna de bevestiging dat je hebt betaald.

Het is nog eventjes afwachten met hoe het aan komt. Als ik de bril en clip binnen heb zal ik jullie laten weten hoe het aangekomen is.

Mijn eerste indruk van de webwinkel : Netjes, ziet er strak uit. Staat duidelijk op hoelang het erover kan doen.
 
Volgens mij maar één keer iets nabesteld via de website. Werd gewoon netjes geleverd, profi verpakt.

Loop er op zich wel graag binnen, je kan er tenminste alle kleding, handschoenen en wat niet meer even passen. (ook of een holster netjes aan je belt past etc, maar geen replica meenemen het centrum in!) Heb daar ook om die reden wel wat tools gehaald. Het even proberen hoe het in de hand ligt is toch ook wat waard. En als het thuis toch niet lekker past is terugkomen ook geen punt.

Tot nu toe wel te spreken over hun producten. (Maar budget spul dat ze voeren is en blijft budget spul) Advies in de winkel betekend wel vaak even wachten tot er iemand beschikbaar is en ze hebben simpelweg niet altijd een antwoord voor je, maar men is wel klantvriendelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wawa
Ik heb vandaag ook mijn swiss eye raptor + clip binnen, was ingewikkeld met plastic, het enige wat ik persoonlijk wat minder vond was dat het clipje niet goed verpakt was en op het doosje van de bril gelegd was, voor de rest enorm keurig. Kreeg van te voren een mailtje dat het verstuurd was met track and trace. Morgen naar de opticien om de glazen te laten maken.

Mijn ervaring : qua communicatie zijn ze erg netjes. Verpakken, is voldoende maar voor iets kwetsbaars zou ik persoonlijk wat meer doen.