Berget 13

• Onderwerp starter Onderwerp starter GBB
  • Startdatum Startdatum

GBB

New Member
10 aug 2014
2
0
Trophies
1
Na gisteren is de eeltlaag op mijn vinger verder ontwikkelt, het veelvoudig drukken van de F5 toets op de site van Berget Events, maar het staat er eindelijk op!

b13-logo.png

De nieuwe verhaallijn van Berget staat er inmiddels op en belooft weer een interessante evenement te worden. Zit zelf nog heel erg te dubben welke kant ik wil kiezen, al neig ik momenteel erg naar de IKAROS en dan specifiek voor de recon & sabotage team. Ik survival/kampeer/bushcraft al aardig wat jaartjes (vrijwel m'n hele leven :P) en ik zie dat dit perfect aansluit bij dat team, aangezien je vrijwel helemaal op jezelf bent aangewezen. Moet ik wel nog een bolt-action zien te regelen. Mijn idee was om samen met mijn maatje te gaan, ik als spotter/security detail. Lekker 5 dagen in het veld blijven, life-straw mee om water te drinken uit plassen/boomstronk holtes, MRE's in de immer aanwezige rugzak en ondertussen onopgemerkt blijven.

Lees lekker alle informatie zelf op de site van Berget Events, te vinden door HIER TE KLIKKEN.

Wie lijkt dit wat? Wie gaat er sowieso? Hoe ga je? Wat neem je mee?

AWESOME!!!Echt iets waarvoor ik in de sport ben gestapt.Helaas vind mijn buddy het geen goed idee.Ikkuh willuh.Vrouwtje niet,grrr.Met wat tactische slijmerij mijnerzijds ga ik het tij proberen te keren.Maar ik beloof nx.Nog niet voor komend jaar in ieder geval.
armata_PDT_02.gif

Positief blijven en zeggen dat het een strafkamp is voor al je fouten.

Ticketverkoop begint 2 november, dus je hebt nog even.

Ik ga het zeker overwegen en bij mijn buddy voorleggen. Het klinkt als de heilige graal van de airsoftsport.

Zo zie ik het ook Tim.Alleen Border Wars is nog heftiger.Daar zit je een hele week in landenteams te spelen met zo'n slordige 5000+ man tegen elkaar.Het terrein is ook evenredig GRRRROOOOOOOOOTT!Ze zetten daar zelfs helikopters bij in,hoe vet wil je het hebben?Google er maar eens op en verbaas je.

Vanwege het realisme?Als je wilt doen ze zelfs ondervragingstechnieken op je uitoefenen.Zoals waterboarding.Beetje teveel van het goede inderdaad.En de FPS ligt veel hoger.

Nee, eerder dat de organisatie zn zaakjes lang niet altijd op orde heeft.

Heb gehoord (en filmpjes gezien) over dat er voor alle deelnemers veel te weinig fps meters waren om te testen. Dat daardoor uren nadat de game begonnen was er nog steeds rijen stonden bij de fps test. Dat mensen die dan eindelijk klaar waren vervolgens uitgescholden worden door hun "commandant". Dat de orga ook daar weer niks aan deed (of ook maar wou doen).

Nee, het enige wat ik hoor is dat border wars elk jaar slechter wordt.

O.K.bedankt voor de info.Iets om wel degelijk rekening mee te houden dus.