Na gisteren is de eeltlaag op mijn vinger verder ontwikkelt, het veelvoudig drukken van de F5 toets op de site van Berget Events, maar het staat er eindelijk op!
De nieuwe verhaallijn van Berget staat er inmiddels op en belooft weer een interessante evenement te worden. Zit zelf nog heel erg te dubben welke kant ik wil kiezen, al neig ik momenteel erg naar de IKAROS en dan specifiek voor de recon & sabotage team. Ik survival/kampeer/bushcraft al aardig wat jaartjes (vrijwel m'n hele leven
) en ik zie dat dit perfect aansluit bij dat team, aangezien je vrijwel helemaal op jezelf bent aangewezen. Moet ik wel nog een bolt-action zien te regelen. Mijn idee was om samen met mijn maatje te gaan, ik als spotter/security detail. Lekker 5 dagen in het veld blijven, life-straw mee om water te drinken uit plassen/boomstronk holtes, MRE's in de immer aanwezige rugzak en ondertussen onopgemerkt blijven.
Lees lekker alle informatie zelf op de site van Berget Events, te vinden door HIER TE KLIKKEN.
Wie lijkt dit wat? Wie gaat er sowieso? Hoe ga je? Wat neem je mee?

Lees lekker alle informatie zelf op de site van Berget Events, te vinden door HIER TE KLIKKEN.
Wie lijkt dit wat? Wie gaat er sowieso? Hoe ga je? Wat neem je mee?