Bestaat The Valley nog?

AV-Jeff

Member
6 mrt 2018
5
1
Trophies
2
Goeden avond,

Ik heb al een tijdje niks gehoord of gelezen over de locatie The Valley weet iemand toevallig of deze nog actief is?

Zo ja, kan iemand me dan vertellen op welke website ik een kijkje zou moeten nemen.

Als iemand andere locaties weet in België waarvan je zegt moet je echt is een keer naar toe.. dan hoor ik het ook graag.. Alle locaties in Nederland heb ik nu wel gezien en de leukste locaties vind ik tot nu toe in België.

Groetjes,
Jeffrey

Ha Jeffrey,

The Valley is inderdaad niet heel actief als locatie lijkt het wel.

Ik weet niet of je al bij The Chambers bent geweest?

Als ik iets moet aanraden sluit ik mij aan bij Jan z'n vraag. The Chambers is echt tof en als je daar nog niet geweest bent zou ik daar eens heen gaan ;)

twee weken geleden inderdaad bij The Chambers geweest! super locatie en crimi event als organisator beviel mij ook goed. Verder staan bij mij Fort Bachon en Fort Knox nog op de verlanglijst. Fort Charlemont (net buiten belgie, frankrijk)

(die belgen hebben alleen maar forten) o_O:p

• Leuk
Waarderingen: AV-Jeff
Ha Jeffrey,

The Valley is inderdaad niet heel actief als locatie lijkt het wel.

Ik weet niet of je al bij The Chambers bent geweest?
Hey Jan..

Ik ben al meerdere keren bij the chambers geweest.. ik kom zelf uit Rotterdam dus dat is wel een stuk rijden.. op zich geen probleem maar leek me leuk om wat nieuws te proberen..

Afgelopen maand voor het laatst geskirmed op de valley.
The valley gaat plaats maken voor een centre parks dus helaas weer een hele mooie locatie minder
was sowieso alleen nog maar af te huren voor prive skirms de laatste periodes.
Was een van de meest favoriete locaties van onze WWII community.

Maar the chambers en Fort Barchon zijn ook leuke locaties, dus nog keuze genoeg overal.

• Leuk
Waarderingen: Jan en AV-Jeff