Beste replica out of the box

Roelof

Member
19 jul 2014
13
0
Trophies
1
Een snelle algemene vraag:

Wat is volgens jullie de beste "out of the box" replica. Dus zonder upgrades.

Groeten Roelof

Daar zullen veel verschillende meningen over komen.
Misschien ook even een budget melden bij deze vraag.
Voor een budget van 150 euro is 50 meter out of the box goed
Voor 450 euro mag je dat toch wel verwachten en is meer realistisch.

Daar zullen veel verschillende meningen over komen. Misschien ook even een budget melden bij deze vraag. Voor een budget van 150 euro is 50 meter out of the box goed Voor 450 euro mag je dat toch wel verwachten en is meer realistisch.

Laten we zeggen onder de 800 euro 

Ik heb de Amoeba AM-014, en deze is nog stront orgineel, is ook al 4x mee geweest op skirm zonder hassle. Door de Electronic Fire Control System, is deze in te stellen in verschillende modi en lipo's. Het is een beest van een apparaat, lekker licht en goed betrouwbaar (en de triggerresponse van een PTW) Voorlopig blijft deze lekker standaard. Heeft trouwens ook een leuke range met 330FPS en is dus overal te gebruiken. 

http://www.kinwa-co.jp/jp/wp-content/uploads/2015/05/AR-057-BK_2.jpg

Onder de €800,-?

Das wel een heel ruim en royaal bedrag.

Maar ik heb zelf hele goede ervaringen met mijn King Arms M4-A1 full metal.

2,5 jaar mee gespeeld zonder enige upgrades.

Nu is dan eindelijk de pistonhead aan vervanging toe want die vertoont kleine scheurtjes.

En ik heb ook het versleten hop-up rubber vervangen.

Out of the box wel een te hoge FPS maar de meeste shops downgraden je replica bij aanschaf gratis en voor nop.

Nog een leuke om naar te kijken is de Cyma Mp5 full metal.

Budgetbuks waar echt niks op af te dingen valt.

Out of the box een prima presterend apparaat waar ik nog niet eens aan denk om hem open te schroeven.

Ik heb hem nu bijna 3/4e jaar en heb hem naar bijna alle events waar ik dit jaar ben geweest meegehad.

Een heerlijk ding en voor het betaalde geld meer dan wat je verwacht.

Ik had hem aangeschaft na er een review over gelezen te hebben in de Skirm magazine.

De redacteur die hem zelf ook had aangeschaft was er zo aanstekelijk enthousiast over dat ik hem ook hebben moest.

Geen moment spijt van gehad.

Systema schijnt volgens mij toch wel een van de beste te zijn. was t niet zo dat de SAS daarmee traint?

Tokyo marui staat ver boven aan.   Beiden AEG 

Systema ptw is erg goed, zoniet de beste (mijn mening als bezitter van zo een ding) Maar is duurder als €800,-