Beste shop om AA te laten upgraden

Joeysmit1

New Member
12 nov 2018
4
1
Trophies
2
beste acn leden,

Ik ben opzoek naar een shop waar ik me AA kan laten upgraden. Heb dit in het verleden bij shogun gedaan. Maar ben daar niet tevreden met de service. Omdat ik daar het gevoel krijg een nummer te zijn en het duurt heel lang voordat ik me replica terug heb.

ik ben zelf aantal keren langs Com-bat gegaan. En werd daar altijd gelijk snel en goed geholpen. Dus dat is zeker een aanrader imo, is wel ritje voor mij vanuit amsterdam van uurtje ong maar meer dan waard

Zelf doen is leuk :) maar als je een winkel zoek is com-bat zeker wel een goede winkel, goede service, gezellige mensen.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Het probleem met je replica upgraden, is dat het een hoop geld kost en als er dan iets met je replica is wat makkelijk zelf op te lossen valt moet je terug naar die winkel omdat je niet weet hoe alles werkt en wat de onderdelen doen

Het probleem met je replica upgraden, is dat het een hoop geld kost en als er dan iets met je replica is wat makkelijk zelf op te lossen valt moet je terug naar die winkel omdat je niet weet hoe alles werkt en wat de onderdelen doen

Voor sommige is die hele kant van sleutelen niet interessant. Die willen niet als hobby tinkeren aan dat ding, maar vooral ermee spelen.
En kunnen we ook stellen dat niet iedereen geschikt is om aan zijn replica te werken. De hoeveelheid problemen met replica's op iedere gemiddelde skirm is echt beangstigend. Vaak krijgen ze het dan wel weer gefixed, maar ben altijd weer blij als mijn beestjes het weer hebben volgehouden zonder problemen (afkloppen). Als laatste kun je bij een winkel terug blijven komen als het nog niet in orde is, totdat ze het gerepareerd hebben.

Dus altijd adviseren om zelf de upgrades uit te voeren, is niet het beste voor iedereen. Inclusief mijzelf.
Bij mijn huidige upgrades, heb ik het (exclusief materiaalkosten) voor 5 tientjes verstuurd, de manuren betaald en weer terug ontvangen. Voor dat geld ga ik zelf niet zitten klooien.

BTW @Joeysmit1
Upgrades zijn bij de ene replica door airsoftshop.be en bij de andere door qtac gedaan. Bij beide goed uitgevoerd, behalve wat miscommunicatie over joules. Wat ook weer goed werd opgelost.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
voor mensen zeggen zelf doen:

Ben niet bepaald handig en heb dingen meestal niet meezitten.
En zelfs dan nog, bij zoiets simpels als bucking en nub vervangen ging letterlijk ALLES fout wat er fout kon gaan. Dat duurde uren langer dan het hoefde, veel research, frustratie en aanpassingen later was het soort van ok? Maar nog steeds sub optimaal.

Nu ook een replica open liggen waarvan alles goed lijkt te zitten, maar de veer niet volledig aanspant.

Er is zeker iets voor te zeggen om iemand anders je frustraties, energie en zorgen te laten aanpakken voor een paar centen.

Ik voeter liever op het veld omdat ik een bb tegen mn knokkels aankrijg vanaf MED dan dat ik sta te voeteren en al uren aan het zoeken ben naar een obscuur en / of lastig op te lossen probleem.

Ik wil het nog steeds zelf kunnen, want dat is handiger op de lange termijn. maar moet mezelf ook zeker tegenhouden om alles in een vuilnis zak te proppen in onderdelen, te versturen en te zeggen; fix deze shit voor me. Ik wil gewoon eens kunnen spelen. Zonder dat er telkens wat mis is.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123 en Dodgy
[
voor mensen zeggen zelf doen:

Ben niet bepaald handig en heb dingen meestal niet meezitten.
En zelfs dan nog, bij zoiets simpels als bucking en nub vervangen ging letterlijk ALLES fout wat er fout kon gaan. Dat duurde uren langer dan het hoefde, veel research, frustratie en aanpassingen later was het soort van ok? Maar nog steeds sub optimaal.

Nu ook een replica open liggen waarvan alles goed lijkt te zitten, maar de veer niet volledig aanspant.

Er is zeker iets voor te zeggen om iemand anders je frustraties, energie en zorgen te laten aanpakken voor een paar centen.

Ik voeter liever op het veld omdat ik een bb tegen mn knokkels aankrijg vanaf MED dan dat ik sta te voeteren en al uren aan het zoeken ben naar een obscuur en / of lastig op te lossen probleem.

Ik wil het nog steeds zelf kunnen, want dat is handiger op de lange termijn. maar moet mezelf ook zeker tegenhouden om alles in een vuilnis zak te proppen in onderdelen, te versturen en te zeggen; fix deze shit voor me. Ik wil gewoon eens kunnen spelen. Zonder dat er telkens wat mis is.
.
Ik snap je volledig. Ikzelf ben ook niet heel erg handig en besteed het liever uit. Vooral nu ik een TM heb gehaald met recoil system ga ik er zelf niet aan lopen sleutelen/prutsen. De eventuele lagere kosten wegen niet op tegen de frustratie en issues.
Ikzelf heb zeer goede ervaring met com-bat. Ik heb daar mijn HK417d afgegeven voor een beurt, een als voor een repair, een am 014 voor repair/upgrade en nu ligt mijn TM scar H daar voor oa een Titan mosfet.
Bij com-bat moet je rekening houden dat je ongeveer 3 tot 4 weken je replica kwijt bent op het moment voordat deze klaar is. Ze hebben het enorm druk.

• Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Het is idd afhankelijk van hoe handig je zelf bent/ermee wil worden.... zelf heb ik vanaf het begin af aan al het sleutelwerk zelf gedaan waardoor ik er nu m’n hand niet meer voor omdraai...

Maar het kan idd best frustrerend zijn...

Het voordeel van het uitbesteden is idd dat je mogelijk garantie kan claimen. Het nadeel zijn gewoon de kosten voor de arbeid... die steek ik dan weer liever in extra parts :)

• Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
[

.
Ik snap je volledig. Ikzelf ben ook niet heel erg handig en besteed het liever uit. Vooral nu ik een TM heb gehaald met recoil system ga ik er zelf niet aan lopen sleutelen/prutsen. De eventuele lagere kosten wegen niet op tegen de frustratie en issues.
Ikzelf heb zeer goede ervaring met com-bat. Ik heb daar mijn HK417d afgegeven voor een beurt, een als voor een repair, een am 014 voor repair/upgrade en nu ligt mijn TM scar H daar voor oa een Titan mosfet.
Bij com-bat moet je rekening houden dat je ongeveer 3 tot 4 weken je replica kwijt bent op het moment voordat deze klaar is. Ze hebben het enorm druk.
Aan een TM zou ik sws niet gaan knutselen, die zijn stock al prima en je wil "de magic" niet breken. Dat is iig wat ik overal om me heen zie.

*kuch*
Moest hier wel een beetje om lachen :)
*kuch*

On topic:
Ik ben ook zo'n type die alles zelf doet en mij bevalt het super. Je moet wel handig zijn of kunnen worden en de techniek in je AEG interessant vinden.

Als je dat niet zo hebt dan is een shop inderdaad wellicht meer jouw ding. Persoonlijk dus geen ervaring met shops maar hoor over Com-bat wel altijd goede verhalen.

Aan een TM zou ik sws niet gaan knutselen, die zijn stock al prima en je wil "de magic" niet breken. Dat is iig wat ik overal om me heen zie.

Dan is mijn TM al de Magic verloren, want op langere afstand was ik er niet content mee, schiet inconsistent en te zacht waardoor mensen hun hits niet nemen + het lang duurt voordat de bb het doel bereikt.
Daarnaast laat ik er een advanced titan mosfet inzetten .

Dan is mijn TM al de Magic verloren, want op langere afstand was ik er niet content mee, schiet inconsistent en te zacht waardoor mensen hun hits niet nemen + het lang duurt voordat de bb het doel bereikt.
Daarnaast laat ik er een advanced titan mosfet inzetten .

Nu lijkt het alsof je verkeerde verwachtingen hebt van airsoft en uit frustratie mensen wilt pijn doen "zodat ze hun hits maar nemen"

Als een bb mij raakt, voel ik hem of hoor ik hem, dit ligt aan de fairplay van de ander, niet hoe hard je schiet.

Als ie heel erg zacht schiet hoor je t ook niet
Maar denk dat de tm ook nog wel 220fps schiet met .2, dan hoor je hem zels ook nog hoor @Recros

Zelfs een TM kan beter :)

Maar stock zijn ze idd zeker niet slecht, het “probleem” is dat ook een TM slijt en z’n prestatie over tijd zal dus simpelweg afnemen. Er komt een punt dat iedere replica onderhoud nodig heeft...

Of je wil gewoon meer eruit halen als dat erin zit... volgende maand gaat een gloednieuwe TM weer open om er juist wat extra magie erin te stoppen :D

Nu lijkt het alsof je verkeerde verwachtingen hebt van airsoft en uit frustratie mensen wilt pijn doen "zodat ze hun hits maar nemen"

Als een bb mij raakt, voel ik hem of hoor ik hem, dit ligt aan de fairplay van de ander, niet hoe hard je schiet.

Ik wil nooit iemand pijn doen met airsoft, maar ik merk gewoon dat mijn TM doordat die relatief zacht schiet op grotere afstanden er te lang over doet en dat die heel zacht aankomt in vergelijking met mijn hk417 (1.15 joule)
Ikzelf heb een vriend van mij met de tm op mij laten schieten en ik voelde en hoorde het amper

Zelfs een TM kan beter :)

Maar stock zijn ze idd zeker niet slecht, het “probleem” is dat ook een TM slijt en z’n prestatie over tijd zal dus simpelweg afnemen. Er komt een punt dat iedere replica onderhoud nodig heeft...

Of je wil gewoon meer eruit halen als dat erin zit... volgende maand gaat een gloednieuwe TM weer open om er juist wat extra magie erin te stoppen :D

Wat ga je erin doen?

Wat ga je erin doen?

In deze komt een BTC Spectre, van prometheus gears, pistonhead, cilinder, cilinderhead, nozzel en barrel, SHS piston, steel spring guide, HT motor en dan uiteraard shimmen en AOE correctie. Volgens mij was dat het dan wel weer (uiteraard wat klein spul als bucking, bodypin etc)