Bestellen bij Gunfire of andere buitenlandse webshops

RoelTheWorld

Well-Known Member
11 dec 2014
289
109
Trophies
10
Sorry als dit al eens is gepost, ik kon zo snel geen andere topic vinden waarin dit was beantwoord.

Ik ben van plan bij Gunfire of Airsoftpro.cz te bestellen, alleen vraag mij af hoe lang het meestal duurt voordat je replica door de Douane komt?

Verz. Incl douane kan al snel minimaal 3 weken duren. Verzendingen binnen EU hoeven niet langs douane en dan 1a2weken.

Owja verzenden buiten EU met luchtvracht lijkt snel maar doet er nog best lang over ( zoals eerder vermeld ca 3 weken. Met gewone post kom je op 4 -6 weken). Bij gewone post is kans op douane wel kleiner.

Verz. Incl douane kan al snel minimaal 3 weken duren. Verzendingen binnen EU hoeven niet langs douane en dan 1a2weken. Owja verzenden buiten EU met luchtvracht lijkt snel maar doet er nog best lang over ( zoals eerder vermeld ca 3 weken. Met gewone post kom je op 4 -6 weken). Bij gewone post is kans op douane wel kleiner.

Okee, dus als ik bij gunfire zou halen zou het kunnen zijn dat ik het binnen heb voor 16 aug? 

Die kans acht ik heel groot. Ik heb de bestelling van Gunfire.pl altijd met 5 werkdagen in huis

Ik heb alleen ervaring met redwolf, maar via hun duurde het de vorige keer net minder dan 2 weken. Er is vorige week (23e) nog wat verstuurd dus we zullen zien hoe lang dat gaat duren.

Taiwangun en Gunfire beide uit Polen leveren meestal binnen een werkweek als je in het weekend besteld. Dat is mijn ervaring.

Ik heb nu wel veel hoop vanuit Hong Kong. Gister avond kwam het pakket in nl aan een sinds vanavond staat de prijs van inklaring er al bij. Fastest ever.