Bestellen maar geen creditcard

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Yo mensen

Ik wil een platecarrier bestellen bij Taiwangun echter ik heb geen creditcard en kan ook geen paypall gebruiken .

Zijn er nog andere manieren zoals direct geld storten via bank en het order nr doorgeven of zoiets ?

Heb ze al vragen gesteld maar het is lastig communiceren mijn pools is niet meer wat het was

Wie het weet mag het zeggen

Robin

Ik heb volgens mij bij mijn laatste bestelling PayPal gebruikt bij taiwangun redelijk recent? Of kan je vanuit jezelf geen PayPal gebruiken?

Dat zeg ik he geen paypal , anders had ik hem al besteld natuurlijk

Waarom maak je geen paypall aan? Is makkelijker dan een creditcard aanvragen... al stelt dat tegenwoordig ook niet veel voor.
En wel eens gehoord van Klarna/ideal etc.? Weet niet of dat kan via taiwangun maar er zijn zat alternatieven!

Als dat zou kunnen zou ik dat wel gedaan hebben beste mensen , maar goed ik kijk wel .

Is het niet kunnen of niet willen, denk dat het best logisch is als je geen gebruik van paypal wil maken of een creditcard wil. Misschien dat iemand uit je omgeving wel optie heeft tot bestellen bij taiwangun?

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik heb in het verleden al eens per bankoverdracht, of zoals zij het noemen 'wire transfer' betaald.
Kostte me wel een mailtje in het engels naar ze sturen, maar verder allemaal geen probleem.

• Leuk
Ja is ook een optie dat had ik ook gelezen , maar goed het is geregeld en ik heb besteld een plate carrier bij Taiwan gun voor 27 euro , jammer dat deze items niet in Nederland te koop zijn hier moet het warrior zijn voor 260 euro , er zijn wel goedkopere merken maar zit je ook al snel aan de 100 euro , die geef ik liever uit aan een replica .

Robin

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ja is ook een optie dat had ik ook gelezen , maar goed het is geregeld en ik heb besteld een plate carrier bij Taiwan gun voor 27 euro , jammer dat deze items niet in Nederland te koop zijn hier moet het warrior zijn voor 260 euro , er zijn wel goedkopere merken maar zit je ook al snel aan de 100 euro , die geef ik liever uit aan een replica .

Robin
Je krijgt waar je voor betaald he. ;)
Maar er zijn wel acceptabele systemen in Nederland verkrijgbaar toch? Vind zelf Invader van best acceptabele kwaliteit.
Ik hoop de je nieuwe rig bevalt en ben benieuwd hoe tevreden je nu en over een tijdje bent. Let us know!

• Leuk