Big Game - Unit 13 Nuth

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
82
25
Trophies
2
Vorig weekend een big game gespeeld in Nuth bij Unit 13.
2 speelzalen aan elkaar gekoppeld is ontzettend gaaf, de zalen zijn leuk ingericht en het personeel doet zijn best (en slaagt erin) om er een leuke dag van te maken.
Organisatorisch vond ik het wat minder, we hoorden smorgens pas bij binnenkomst dat de lunch pas om 13.30 was (in mijn ogen wat laat aangezien je daar om 8.30 al moest zijn), een medewerker die toch zn hele intro verhaal aan tafel staat te vertellen terwijl je aangeeft dat je het allemaal al weet, er wordt tig keer omgeroepen dat je om een bepaalde tijd klaar moet staan voor briefing e.d. maar vervolgens beginnen ze toch later....
Maar, de missies waren leuk om te spelen, muziekje op de achtergrond is ook wel leuk (alhoewel het wel ietjes zachter had gemogen), dus al met al een leuke dag gehad !

Organisatorisch vond ik het wat minder, we hoorden smorgens pas bij binnenkomst dat de lunch pas om 13.30 was (in mijn ogen wat laat aangezien je daar om 8.30 al moest zijn), een medewerker die toch zn hele intro verhaal aan tafel staat te vertellen terwijl je aangeeft dat je het allemaal al weet, er wordt tig keer omgeroepen dat je om een bepaalde tijd klaar moet staan voor briefing e.d. maar vervolgens beginnen ze toch later....
Dit is ook heel herkenbaar bij meerdere andere organisaties, helaas. Erg irritant.

Ik weet niet wat het precies is, maar ik zie op veel plekken dat er continu, tot bijna elke 5 minuten aan toen, moet worden omgeroepen om te starten, om vervolgens niet op tijd te starten. Want iedereen is schijnbaar nog niet klaar of geFPS'ed.

Terwijl ik netjes 5 minuten van te voren standaard klaar sta, aangezien ik met sat soort dingen best wel een beetje perfectionistisch/tijdig ben. :rolleyes:

Lijkt vaak alsof het personeel niet 'durft' door te pakken. Dat is erg jammer en zorgt bij veel mensen voor irritatie.

Tis hier wel jammer dat Unit13 zover weg is. Ben er wel eens geweest in de winkel op de oude locatie, maar (nog) niet in Nuth.