Blackhawk! SERPA CQC Holster

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
<b>OORSPRONKELIJK GESCHREVEN DOOR SEAGON</b>

Ik dacht ik zal een review doen op mijn nieuwste aanwinst, de Blackhawk! SERPA CQC Holster.
18-1145-IMG1.jpeg

Jullie hebben inmiddels al wel door dat ik een Blackhawk! fan ben en wil dit holster dus ook graag met jullie delen.
Ik heb dit model zelf gisteren binnen gekregen (in minder dan 24 uur geleverd nog wel) en na heel wat prutsen met het besluit waar ik de holster zou plaatsen kwam ik er achter dat het wel handig was dat ik het STRIKE platform mee besteld had om het op mijn vest te plaatsen, maar dat is een persoonlijk iets.
Dit holster is een hard “Molded” model wat te bestellen is per specifiek type sidearm (44 modellen).
Die van mij is een Colt 1911 model en ik moet zeggen dat het een perfecte pasvorm heeft voor mijn Socom 1911 MEU Limited Edition (Black) sidearm, het past enkel niet als ik de demper er op heb geschroefd.
• Het heeft een “Passive retention” wat er voor zorgt dat de replica een zetje uit het “SERPA® Auto Lock™ release” krijgt wanneer je het slot mechanisme in drukt
• Het heeft een “full master grip” vorm omdat je geforceerd wordt de replica zo vast te pakken dat het direct gebruikt kan worden bij het uit trekken van de replica voor een “superior draw technique”
• Het heeft een directe retentie en geeft een duidelijke KLIK wanneer de replica geholsterd wordt
• Een “Speed-cut design” zorgt voor het snelle trekken, doelwit acquisitie en holsteren terwijl je je blik op het veld houdt
• En het komt met een belt loop
18-327-IMG1.jpeg

• en paddle platform
18-328-IMG1.jpeg

Zoals ik eerder al zei heb ik er een SERPA Platform bij gekocht welke volledig compatible is met MOLLE vesten en andere platforms.
18-772-IMG1.jpeg

18-772-IMG2.jpeg

Mijn 1911 replica past perfect (niet te los of te vast) en is heel makkelijk in elke mogelijke configuratie te monteren.
Er zijn genoeg accessoires voor te krijgen zoals de eerder genoemde SERPA Platform maar ook bijvoorbeeld de:
Quick disconnect platform
18-1239-IMG1.jpeg

Tactical Holster Platform
18-814-IMG1.jpeg

VERSA Harness voor holster of accessoire montage
18-1884-IMG1.jpeg

En naast het monteren van het holster kunnen alle platformen gebruikt worden voor extra accessoires zoals een magazine holder
18-1369-IMG1.jpeg

Ik heb niet al deze accessoires, maar het holster met paddle, belt loop en SERPA platform doen hun werk uitmuntend.