Bolt action sniper nu in camo dress !

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Vandaag bezig geweest een toch wel erg saaie UHC Super X9 om te turnen naar een mooie camo sniper met wat extra's.

Ik heb camo wrap gebruikt. Dat spul plakt alleen aan zichzelf. Heb een verbreding in de loop kunnen maken zodat er optisch een silencer opzit. Ook is de bolthandle nu blank gepolijst i.p.v. zwart gespoten. Waar ik niet kon wikkelen bij de bewegende delen heb ik dubbelzijdig tape onder de wrap zitten.

Ook heb ik zelf een magazijn verbouwd om het roterende magazijn makkelijker uit te kunnen nemen. Deze zit nu vast op een SVD Dragunov magazijn. Dat staat goed en is een stuk makkelijker met uitnemen.  Ik zeg, blij mee !!! hahaha

bneV79b.jpg
[/img]

IC4dtaH.jpg
[/img]
m0UzYj9.jpg
[/img]
ntPznFf.jpg
[/img]
fzNhKlQ.jpg
[/img]
N4U6ADq.jpg
[/img]
VDmRQIZ.jpg
[/img]

Ziet er weer strak uit @Tri Shot , zoals de meeste van je projectjes. Ze zijn altijd erg leuk om te zien, dus laat ze maar komen. ;)

Ik heb zelf ook wel eens wat geprobeerd met dat tape, maar dat bleef nog geen skirm zitten, komt ook doordat ik geen zin heb om tijdens een skirm "rustig aan" te doen met m'n spullen. In een actie is alles geoorloofd, inclusief gooien met replica's, dus alles moet tegen een stoot(je) kunnen.

Bedankt voor de compliments !

Echt lekker voor in het veld is dit materiaal niet. De manier van laden met hulsuitwerp is leuk voor thuis en het zijmagazijntje is een terror ding dat zodra je er bb's in doet, ( als je niet oplet ) heel snel leeg wil lopen. Is een slecht systeem van UHC. Ik ga nog proberen e.e.a. te modificeren.

Voor de rest een prima bolt action sniper. Waarom deze met een veer en een gas bolt word geleverd is me niet helemaal duidelijk. Gas is snel op en er zit niet zoveel fps verschil tussen.

Omdat het standaard magazijn heel vervelend uit te nemen is heb ik er 1 verlijmd op een Dragunov magazijntje. Dit werkt al een stuk beter.

DoYCPUP.jpg
[/img]

6p78Btb.jpg
[/img]
2av2053.jpg
[/img]

Hey Tri-Shot! Supermooi gedaan! Ik snap alleen niet waarom je hem van zwart, zilverkleurig hebt gemaakt. In het veld geeft dat toch reflectie etc? Ik zou dat zelf niet willen! Maar wel echt supermooi ding.

Hahah je hebt gelijk. Ik heb alleen de bolt knop gepolijst dus de ehhh hoe heet dat ding cilinder van de gas bolt was al chroom. De buis of cilinder van de veer bolt is plastic en nog altijd zwart.

Ik heb alleen dat deel wat je pakt geschuurd en gepolijst om e.e.a. wat realistischer te maken.