Bolt blijft niet zitten.

Jelle

Well-Known Member
28 feb 2017
217
120
Trophies
15
Opgelost, kijk laatste opmerking.


Hallo ACN'ers

Nu ik mijn Umarex HK416 nog geen week heb, heb ik meteen een probleempje. De bolt blijft niet zitten. Dit betekend dat ik niet mijn hop-up kan verstellen zonder de bolt vast te houden, hier een GIF:

https://thumbs.gfycat.com/PowerlessFakeBengaltiger-mobile.mp4

Gelukkig werkt hij nog wel maar dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik heb hem al uit elkaar gehaald en de bolt goed bekeken, maar alles zag er prima uit voor mijn gevoel en ik snap niet waarom hij niet werkt. In de video trek ik hem niet helemaal goed naar achteren, dit heb ik off-screen wel goed gedaan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ben best gefrustreerd dat ik er meteen problemen mee heb.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook gekeken naar de lower en hoe de catch hier zit? Deze hoort in de fake bolt te vallen en hierdoor de bolt naar achteren te houden.
 
Heb je ook gekeken naar de lower en hoe de catch hier zit? Deze hoort in de fake bolt te vallen en hierdoor de bolt naar achteren te houden.

Ja, hier zit een een hobbeltje dat de veer van de fake bolt moet tegenhouden. Als je op de bolt release knop drukt laat hij dus de spanning los en dan hoort hij los te gaan, maar hij pakt hem in de eerste plaats niet. Ik ga morgen wanneer het wat lichter is wat foto's maken.
 
Ongeloofelijk dit, ben vandaag ruim 4 uur bezig geweest (tot 1:14 in de avond dus) maar uiteindelijk nu toch nog gelukt. Ik had de fake bolt meer dan binnen gebogen en nu pakt de bolt catcher hem prima en kan hij hem ook los laten.

Op dit topic kan dus een slotje / verwijderd worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crumble