Borderwar 2019

DannyPBakker

Well-Known Member
5 jul 2017
53
9
Trophies
4
Goedemorgen allemaal,

Wij zouden graag met het Team een Borderwar willen pakken.
Alleen weet iemand of je dit op een bepaalde site kan vinden binnen Europa?

Misschien dat er toevallig al andere teams gaan?
Ben even snel gaan zoeken maar kan niets vinden qua site etc.


Ben benieuwd wie wat waar !!
 
Ik moet me toch aansluiten bij @Rebelattack

Letterlijk de eerste link op google
2fCR873.png


ik vond het zelfs meteen toen ik borderwars googelde zonder "airsoft" erachter.

Was trouwens minder moeite dan hier op het forum te posten :p
 
Hou er rekening mee dat wanneer je met de auto gaat je je zaakjes heel goed op orde moet hebben. Onze duitse buuren pikken je er zo uit. Laatst overkomen bij een bekend gezicht in de airsoft community. Hadden F marks op hun replica's maar daar had de politie maling aan. Konden zo weer omkeren naar huis ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Ik heb in google borderwars airsoft event in getypt en dat was de eerste link die ik kreeg, ik had net zoveel of misschien minder info als OP. Ik heb geen moeite met helpen zeker gezien niet altijd alles makkelijk te vinden is of voor de meest interessante prijs, maar dit :|.
Waarom reageer je er dan op -_-

Was ook de vraag of er meerdere waren in de EU.
En die vraag heeft niemand tot op heden beantwoord . . .
 
Waarom reageer je er dan op -_-

Was ook de vraag of er meerdere waren in de EU.
En die vraag heeft niemand tot op heden beantwoord . . .

Omdat je zegt naar border wars wilt en niks kan vinden, wat ik heel bijzonder vond dus heb ik zelf gezocht en je geholpen met een linkje naar hun site. Het was voor mij volkomen niet duidelijk dat je wilde weten of er ook nog andere locaties in de EU zijn die dit soort evenement organiseert, maar goed, je hebt ook the Island waar je in Kroatië volgens mij een milsim hebt voor een x aantal dagen op een eiland. Voor de rest zullen er ook wel in Engeland en Frankrijk zijn, youtubers is een goede source hiervoor.
 
Omdat je zegt naar border wars wilt en niks kan vinden, wat ik heel bijzonder vond dus heb ik zelf gezocht en je geholpen met een linkje naar hun site. Het was voor mij volkomen niet duidelijk dat je wilde weten of er ook nog andere locaties in de EU zijn die dit soort evenement organiseert, maar goed, je hebt ook the Island waar je in Kroatië volgens mij een milsim hebt voor een x aantal dagen op een eiland. Voor de rest zullen er ook wel in Engeland en Frankrijk zijn, youtubers is een goede source hiervoor.
Kijk dat is goede info..
Thanks pik !!
 
Kijk dat is goede info..
Thanks pik !!

In het weekend van 24 t/m 26 aug. heb je in Engeland "The National Airsoft Festival"
https://www.groundzeroairsoft.com/nae/booking/main.php

Op eigen gelegenheid er heen kost je 90 pond (total weekend fee), let wel dat je dus moet kamperen :).

Airsoft No limit regelt het vanaf Zuid 63 voor 300 Euro (vervoer per bus zit erbij) 150 euro aanbetaling.
http://www.airsoftnolimit.nl/index.php/airsoft-travel

Is maar wat je wilt natuurlijk. Let wel op dat er iets afwijkende limieten gesteld worden qua FPS en dat er aan HPA ook extra regels worden gesteld (tournament lock, kan je dat niet mag je hem niet gebruiken).
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel en DannyPBakker
Borderwar is erg leuk. Dit jaar ben ik voor de eerste keer gegaan. Mijn tip: begin nu al mee de voorbereiding, je kit moet in goede orde zijn, dubbel als je in het veld wil slapen.

Het tweede punt is het Duitsland probleem. Duitsland is echt een k*tland als je erdoor wilt reizen met airsoft replica's. Dit jaar hadden ik en mijn meegaande vriend tweedehands replica's uit Duitsland met f-markering gekocht. Helaas blijtk dit niet altijd genoeg te zijn. De enige manier om 100% veilig te zijn is:
- een nieuwe replica uit Duitsland te kopen
- De aankooppapieren ten alle tijden op je persoon te hebben terwijl je door Duitsland rijdt.
- Hetzelfde met de relevante passages uit de Duitse wapenwet.

Dan pas ben je 100% veilig. De andere beste optie is ze verzenden. Hier zijn opties voor als je rondkijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel en DannyPBakker
In het weekend van 24 t/m 26 aug. heb je in Engeland "The National Airsoft Festival"
https://www.groundzeroairsoft.com/nae/booking/main.php

Op eigen gelegenheid er heen kost je 90 pond (total weekend fee), let wel dat je dus moet kamperen :).

Airsoft No limit regelt het vanaf Zuid 63 voor 300 Euro (vervoer per bus zit erbij) 150 euro aanbetaling.
http://www.airsoftnolimit.nl/index.php/airsoft-travel

Is maar wat je wilt natuurlijk. Let wel op dat er iets afwijkende limieten gesteld worden qua FPS en dat er aan HPA ook extra regels worden gesteld (tournament lock, kan je dat niet mag je hem niet gebruiken).

Dit klinkt idd heel gaaf.
Ga straks is rond neuzen op de website !!

Thanks W !!
 
Er gaat een groepje vanuit team ACN heen. @Tactical Bear is er van ons dit jaar geweest, en heeft 6 anderen overgehaald om naar bw11 te gaan met hem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Doron
Ik ga ook met een aantal mensen naar borderwar volgend jaar.
Wij gaan onze replica's ook laten opsturen. Gisteren waren er een aantal van Airsoftwinkel op First Look en daar hebben we even mee staan praten. Het schijnt dat je voor 40 euro je replica retour kan sturen en voor 1000 euro per koffer versekerd. Dat is een stuk makkelijker dan een F-mark replica kopen en een stuk goedkoper.