Breacher of M3 Formaat Scabbard Gezocht

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
Help ik zoek een scabbard voor een TM Breacher of TM M3, een kort breed model dus.

Ik bezit de Voodoo Breacher Scabbard, maar dat past lekker niet, al doet de naam anders vermoeden... Het dit is veel te small en elke keer dat je hem er in doet trek je het handvat naar achter.

Heb al veel gegoogled, maar ik kom er niet uit. Er is er 1 van Laylax, maar die is óf uitverkocht, óf moet uit Japan kopen. Er moet toch iets dichter bij huis te vinden zijn, er zijn zat mensen die een TM M3/Franchi/Breacher achtige shotgun hebben die een scabbard willen. Please help. ;)

Zoiets dus:

BSssm.jpg

Zelf knutselen ?

Mischien een oude rifle bag en dan afknippen tot ie goed past ?

Dat is dus allemaal te smal @yannick-hurks, dat had ik zelf al gevonden/bedacht.

Ben zoals hierboven staat dus juist op zoek naar een korte brede scabbard.

Dan weet ik t ook niet :s
maar als je n shorty 12 g replica had kon je m net als je pistol op je been doen met een paar banden :)

Nee, dat loopt niet lekker en daardoor wordt je breder en dat wil ik juist niet in cqb, want dan stoot je overal tegenaan met je shotgun.

Ik zoek echt precies zoals beschreven in het eerste topic, niets meer en niets minder.

Enige wat ik nog zou kunnen toevoegen is dat molle wel fijn zou zijn, maar da's geen vereiste. ;)

Ik had hetzelfde probleem met mijn M79 pirate gun. Uiteindelijk heb ik de ideale draagmethode gevonden door hem in een hydratie pouch die ik niet meer gebruikte te doen.

Wellicht werkt zoiets ook voor jou. Je zou bij je medespelers allicht eens kunnen vragen om eens te kijken hoe dat past.

Hallo Peter,

Ik zoek voor mijn Spas12 precies een soortgelijke oplossing en dacht dat die voodoo scabbard de oplossing was. Helaas niet dus. 

Mocht je een oplossing weten hoor ik het graag. 

MVG