Bril draag ervaring met Boll'e X1000 gevraagd

De ouwe stomp

Member
4 apr 2015
15
0
Trophies
1
 Ben er inmiddels uit dat een gewone veiligheids bril het voor mij als brildrager toch net niet is.Hoor dat deze X1000 probleemloos met bril te dragen is. Iemand ervaring met comfort en beslaan?? Met m'n leesbrilop heb ik inmiddels al wel gezien dat je niet klakkeloos de eerste de beste shop moet nemen.Je kan zomaar 2 tientjes in je zak steken.
 
Mn  tweelingbroer en ik hebben X1000 double. Deze zit echt super fijn, echter door dat hij zo dicht tegen mijn hoofd aan zit, heb ik de zweetdruppels constant op de lens (beslaat overigens echt niet).En dat is de reden, waardoor ik hem eigenlijk als nog nooit gebruik :(


Echter gebruik ik hem met de standaard lens, en niet de RX variant, waan gezien ik geen brildrager ben.
 
Hoi,


Bekijk anders even de review van Jan; https://www.youtube.com/watch?v=7yldwx58FO4


 


Ik zelf heb ook deze Bolle X1000 aangeschaft mede door de positieve review van Jan. Na meerdere malen gebruik heb ik nogsteeds het probleem dat na een bepaalde tijd stil zitten, de Bolle beslaat. Nu is dat natuurlijk logisch en gelukkig trekt dit wel weer weg zodra je gaat bewegen. Maar helaas niet ideaal, en zeker niet voor dat geld.