Bucking veroorzaakt jam

Jaapdm

Active Member
8 feb 2018
35
12
Trophies
4
Goedenavond allen,

vraagje, als ik mijn Hop Up Unit volledig dicht zet dan zorgt dit ervoor dat de BB's er niet meer goed uit komen..
Ik heb het idee dat het door de bucking komt maar deze zit er goed in... Hoe kan dat nou?

Het betreft een Cyma AKS74U met Maple leaf rubber / Madbull Barrel en M.L. Bucking..

Iemand enig idee?

Dat is heel normaal.

Maar normaal zal je hop up ook niet helemaal dicht staan als je schiet...

Groet,
Peter

Maar ze vuurt pas als de hop up unit half open staat. Dus vanaf helemaal open tot ongeveer half dicht...

Hey! De bucking hopup arm duwt de bucking tegen de BB. Wanneer deze helemaal dicht is word de BB vastgehouden en rolt hij uit de barrel. Wanneer de arm de bucking zo min mogelijk aanraakt zal hij effect geven en daardoor een Hop geven. Dan zal de BB dus verder weg schieten

Verder hebben we ook een voorstel topic waar je je kan voorstellen!

Hey! De bucking hopup arm duwt de bucking tegen de BB. Wanneer deze helemaal dicht is word de BB vastgehouden en rolt hij uit de barrel. Wanneer de arm de bucking zo min mogelijk aanraakt zal hij effect geven en daardoor een Hop geven. Dan zal de BB dus verder weg schieten

Verder hebben we ook een voorstel topic waar je je kan voorstellen!
Bedankt voor de reply!

Aangaande het voorstel, zal dat even maken, excuseer ;)

Volledig dicht gedraaide hop up zorgt ervoor dat je de opening voor de bb te klein is en deze er niet meer langs kan, also wat Peter zei waarom doe je dit gezien je in deze stand nooit zal gaan vuren, als je nou jams hebt bij minimale hop maar dat is het zo te zien niet.

Nee klopt, bedankt voor de reactie iig! Vond het een vreemd probleem.. Maar ben inmiddels al een stuk wijzer!