budget upgrades voor m4

Ruben Adriaensen

Well-Known Member
1 apr 2015
49
3
Trophies
3
hoi mensjes en allen


ik wil graag mijn sa-b02 een beetje gaan upgraden maar zal dit moeten doen met een beperkt buget (ca150€ totaal)


nou wil ik graag weten wat de musts zijn hiervoor zoals bijv barrels en zo


wil zelf een beetje gaan richting mid tot high range dmr stijl maar weet nog niet exact wat en hoe


alle tips zijn heel erg welkom en als ik een beetje een idee heb zal ik eens gaan kijken wat ik kan regelen voor mijn m4tje


nu op het moment is hij helemaal stock muv de veer die is een maatje groter dan de downgrade +-350 fps


evt gebruikte materialen zijn ook een optie (kan alleen niet onderscheiden wat past en niet dus zal het wel gesorteerd moeten zijn bij die winkels)


alle hulp is welkom en bedankt


groetjes en tot op het veld
 
Nieuwe hop up rubber en inner barrel zijn dingen die men meestal als eerste doet. Dit doet, zeker als de fps van je buks al goed is, het meeste voor je range en accuratesse. En met jou budget ook makkelijk haalbaar.
 
Ik ben het helemaal met Oddball eens. Voor range en precisie, eerst hopup en barrel veranderen.


De prometheus barrels bevallen mij erg goed. samen met de MODIFY Flat Hop Up Bucking 0,25g+  doen ze het hier prima.


Als je trouwens toch onderdelen gaat vervangen (en dus toch je garantie kwijt bent). Vervang dan aub gelijk de stekker naar XT60 of Deans. Dit zal al een hele verbetering zijn voor je trigger response. Je kunt ook gelijk naar Lipo over stappen, maar dat kost iets meer dan alleen een paar connectoren.


 


 


 


 
 
aha dan ga ik daar eens naar kijken enig idee wat ik met die inner barrel het beste kan doen? ik zie en hoor zoveel verschillende dingen over de acuratesse van barrels en de maten enzo weet gewoon niet wat ik nou hebben moet


 
 
ok bedankt voor de tips


ben hem alvast aan het demonteren voor de onderdelen te bekijken enzo en is niet de eerste keer dat ik hem demonteer (heb nu alleen de outer battel gemold omdat ik 2 inbusjes gemist had en nu is de draad van de flashider en de onderkant van mijn iron sights kapot)


voor die hopup moet je de hopup unit ook vervangen? en hoe zit dat met die barrels van prometheus in diameter maat is 6.01 of 6.03 het beste ?