Buitenland

Rick

New Member
27 jun 2014
1
0
Trophies
1
Hoi Forum leden,Dames en heren, ik heb een vraagje......<br style="color: rgb(20, 24, 35); font-family: Helvetica, Arial, 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19.31999969482422px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Hebben jullie wel eens in de UK gespeeld?<br style="color: rgb(20, 24, 35); font-family: Helvetica, Arial, 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19.31999969482422px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Hoe denken jullie over een zesdaagse trip met 4 skirms?of vierdaags met twee skirms<br style="color: rgb(20, 24, 35); font-family: Helvetica, Arial, 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19.31999969482422px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Ik ben nl in de mogelijkheid om eea te organiseren.
 
Dit lijkt me een zeer leuk idee om eerlijk te zijn. Wat is/zijn de locatie(s)?
 
die zijn er nog niet. maar die zijn er genoeg in de UK. Dit is slechts om af te tasten of er vraag naar is. maar ook op facebook merk ik al positieve reacties. waarschijnlijk beginnen we met een lang weekend
 
misschien belangrijk om te weten. de minimum leeftijd in de UK is 14 jaar
 
14 ja, maar dat is, qua bezit (niet bij leen) geloof ik wel met de daar zogenoemde "two tones" (helft van de AA in een fel fluo kleurtje of doorzichtig plastic).

Verder kom ik enkele keren per jaar in de UK voor milsims. Dus als je iets wilt weten dan vraag gerust.
 
daarbij zit ik niet direct te wachten op 14 jarige tijdens een skirm.die hebben waarschijnlijk (niet allemaal uiteraard) toch een iets andere instelling dan volwassenen.
 
Je zou dan bijvoorbeeld een prive skirm kunnen doen of onderzoek doen naar de verschillende skirm en met de informatie bepalen wat een goede plek is kwa leeftijd voor de heren die in het team zitten en/of graag mee willen.
 
ik zou gerust willen. maar dan ga ik ook gelijk naar Tier1. alleen is mijn wederhelft het hier dan niet mee eens
 
Afhankelijk van de kosten, erg geintresseerd. Mooie locatie of super organisatie, iets dat je nier niet 1, 2, 3 hebt, graag!
 
Allen heel erg bedankt voor de reacties. Ik ben momenteel aan het inventariseren of er een "markt" voor is en daar lijkt het zeer zeker op. De kosten probeer ik zo laag mogelijk te houden. Dit werkt natuurlijk alleen als we met groepen van minimaal 50 personen kunnen werken. Dit ivm met de huur van een Touringcar.

Ik houd jullie op de hoogte en als jullie tips hebben dan graag :)
 
Ik hoor het graag, ben best benieuwd naar zulke airsoft ervaringen mee te mogen maken.
 
Ik ben erg afhankelijk van mijn vrije dagen omdat ik niet bepaald een 9 tot 5 baantje heb.


Maar ik hou dit topic in de gaten.


In Engeland zijn hele airsoftparken gebouwd dus das errug interessant.
 
Ik sluit my aan  by  Jan en Vladimir,


ik weet wel een ;euke omgeving in Schotland, 


Pitlochry,en by dat plaatsjew is ook een plek met lodges waar je met 6 personen kan slapen,


 
 
Ik heb zeker intresse, maar alles is afhankelijk van het totaal plaatje.Ik hou deze topic in de gaten
 
Ik denk dat het in de gaten houden van dit topic weinig zin heeft aangezien de topicstarter al sinds augustus vorig jaar niet meer actief is.
 
Hahaha,zie het nu ook pas.


Blond!!!!


Bedankt Sander.


We zullen het gaan vergeten.
 
Geeft niets Vladimir, we geven gewoon Paul de schuld. Kan ie wel hebben. ;)