Bunker Hill 27/28 mei

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
27 Mei ga ik weer naar Bunker Hill voor m'n 2e skirm daar en 3e skirm ooit én de eerste ooit met m'n eigen replica (komt morgen of overmorgen binnen).

Benieuwd wie er nog meer gaan en wie ik kan tegenkomen!

Wilde eerst het hele weekend gaan maar ga zondag naar de B&A markt (en uurs skirm) dus het weekend word een andere keer!

Missie is genaamd Operation: Bushmaster
http://3division.eu/Evenementen/2017-05-27/Bunker_Hill

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Vorige maand was ik er al het weekend en komende maand gaan we weer een heel weekend, dus deze sla ik ff over. Sorry. :(

Ik ben geweest en het was verdomd heet :). Wel een paar heerlijke 70+ hits gemaakt. Waar de mooiste van de dag peroonlijk wel op 75+ lag en de ontvanger echt dacht out of range te staan. Die was echt letterlijk verbaasd van huh was dit? HIT en de call erachteraan "mooi schot".

Waarschijnlijk ben ik samen met 3 maten de 28e aanwezig.

Heb jou volgens mij niet gezien @Rick191.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Rick191
Ik weet het niet. Ik was er op de zondag en liep samen met een kameraad in Flecktarn met AUG's rond bij rood, voornamelijk bij de A bunkers.

De hitte was goed aanwezig. In de middag kreeg ik last van hoofdpijn ondanks 4 liter water. De zaterdag zou nog heter moeten zijn geweest.

Stond die vent die je schoot toevallig op de heuvel voor jullie basis?

Ik weet het niet. Ik was er op de zondag en liep samen met een kameraad in Flecktarn met AUG's rond bij rood, voornamelijk bij de A bunkers.
Stonden jullie met de auto's toevallig in dat inhammetje waar ongeveer 8 auto's stonden? en dan aan het begin? Daar stonden namelijk 2 man in Flecktarn met aug's. Waarbij er 1 een BB had waar hij hem niet in zijn body wilden hebben? Zo ja ik stond iets verder richting het hek :).

Stond die vent die je schoot toevallig op de heuvel voor jullie basis?

Nee, dat was vanuit de bosrand richting rond de A3 bunker richting de B2 bunker. Ik stond nog voor de A3 bunker en hij stond achter de B2 bunker dus das een flink eindje :).

Dan hebben we wel in de zelfde kant geopereerd en tegen elkaar :).

• Leuk
Waarderingen: Rick191
Stonden jullie met de auto's toevallig in dat inhammetje waar ongeveer 8 auto's stonden? en dan aan het begin? Daar stonden namelijk 2 man in Flecktarn met aug's. Waarbij er 1 een BB had waar hij hem niet in zijn body wilden hebben? Zo ja ik stond iets verder richting het hek :).

Ja, ik was degene die met z'n AUG liep te zwaaien om er een bb uit te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Ja, ik was degene die met z'n AUG liep te zwaaien om er een bb uit te krijgen.

LOL ik was die sniper die langs liep in zijn Flecktarn. Ik stond 2 rijen voor jullie aan de rechterkant :). Was een warm dagje overigens pfffff.
Elkaar wel gezien en ff gesproken dus niet wetende van elkaar ;)