Bunker Hill 28-02

Chris v K

Member
7 feb 2015
8
0
Trophies
1
Zojuist heb ik mij ingeschreven voor Bunker Hill op 28-02 nadat ik mij had ingescreven zag ik dat ik de enige ben! 


zijn er nog airsofters die van plan zijn om te gaan, ik hoopte daar leden van acn te treffen.


chris


 


 
 
ik begreep dat ze in maart weer naar BH gaan. Ik ga dan ook ergens anders spelen
 
Wat Toothpick aangeeft klopt. Wij gaan een maandje later met een groep. 28 Feb zou je misschien een verdwaalde ACNer tegen kunnen komen. Maar verwacht geen full-size squad die datum.
 
Ik denk dat ik 28-03 dan ook maar gewoon vast zet, dan ken ik het terrein alvast een stuk Beter!!


 
 
ik ga trouwens morgen naar rsl is assendelft, ben benieuwd hoe het daar is.


 
 
Assendelft is een van de grootste velden van NL, maar ik weet niet hoe goed dat begroeid Is in deze tijd van het jaar :O
 
zal wel kaal en blubberig zijn, maar ik ben al lang blij dat ik weer een keer met mijn speelgoed mag spelen :) dat is voor mij veel te lang geleden!!!!


en als ik geen beschutting kan vinden dan de rest ook niet, en die uitdaging durf ik wel aan.....


 
 
Veel plezier in ieder geval en hopelijk tot 28-3 op Bunker Hill (Black cobra, Never back down! ;-) )
 
blubber was er genoeg!!  maar een hele leuke dag gehad, een paar aardige gasten leren kennen en ik heb me weer aardig kunnen uitleven op het veld!!!


kan niet wachten tot Bunker Hill


 


 
 
Goed om te horen Protect! Aardige gasten zijn er tot nu toe gelukkig nog genoeg in deze sport! 
 
Ik zal er waarschijnlijk 1 maart zijn bij Bunkerhill.

28 maart wil ik er hoe dan ook bij zijn.

veel gezellig volk.
 
 


is het zo dat de inschrijving voor Bunker Hill 28-03 pas kan na 28-02 ?? ik vraag mij namelijk af of je er dan snel bij moet zijn??


 
 
Valt wel mee hoor. Ik schrijf me altijd 2 a 3 dagen van te voren in. En heb nog nooit een event bij BH moeten missen daardoor :)  Maar aangezien het in Maart juist weer wat mooier / warmer weer word, en iedereen uit zijn winterslaap komt. Kan het wel in één keer heel hard lopen.
 
Plus als je een huurkit wilt hebben, daar hebben ze een beperkt aantal van.
 
Ik ben morgen ook van de partij. Ik hoop morgen van een aantal mensen wat verschillende aa's te bekijken. Laatste keer als introduce :) Als het goed is is vandaag mijn pas gemaakt en krijg ik hem volgende week dus daarna opzoek naar een mooie AA. 


Volgens buienradar wordt het morgen een koude dag maar wel prima weer. 
 
Veel plezier daar, en de volgende keer met je eigen aeg wordt zeker gaaf!!