Bunker Hill / Operation: STALEMATE / 27, 28 Februari

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
http://3division.eu/Evenementen/2016-02-27/Bunker_Hill

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.

Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.

Aanvang en speeltijden:

Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers
Zaterdag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
Zondag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag

Klinkt echt heel vet! Helaas zit ik dan al in Arnhem. Maar doen ze dit vaker?

Dit is een maandelijks terugkerend evenement.
Meestal zo rond de 24 van de maand.
Afhankelijk van hoe de weekenden in de maand vallen

Twinfromhell;18572 zei:
Dit is een maandelijks terugkerend evenement.
Meestal zo rond de 24 van de maand.
Afhankelijk van hoe de weekenden in de maand vallen

Klopt inderdaad, volgens mij steeds het 4e weekend. ;)

heb ik speciale gear nodig, of zijn er camo kleur eisen (voor teams)? om hier te spelen of kan ik gewoon ieder kloffie gebruiken dat ik voorhanden heb en me gewoon aanmelden bij een van de beschikbare team setups?

Je kan daar kleding + replica huren, maar je mag ook in je spijkerbroek als je wilt. De rest loopt dan alleen wel in camo, van alles door elkaar, geen vereisten.

Peter;18599 zei:
Je kan daar kleding + replica huren, maar je mag ook in je spijkerbroek als je wilt. De rest loopt dan alleen wel in camo, van alles door elkaar, geen vereisten.

ik heb mn eigen gear, daarom de vraag, en vorige keer in gasselte was ik bij de russen geplaatst ivm mijn donkere camo, was te donker voor het andere team :).

ik weet niet of ik van de partij ben, hang er een beetje vanaf hoe erg mijn portemonnee gaat roken in een paar dagen...

EDIT: portemonnee is zo goed als dood... mischien een andere keer :/