Bunkerhill 27 en 28 juli

Kpl1boon

Well-Known Member
30 nov 2018
81
30
Trophies
5
Plaatsen zijn geboekt voor weekendje door bij bunkerhill.
Gaan er nog meer van hier die kant op??

Ik heb het hele weekend jaloers naar buienradar gekeken. Alsof er een magische grens over Nederland was getrokken qua weer. Het hele weekend 30* met zon in Daarle. Terwijl in Brabant alleen maar regen en onweer was. Wel lkkr koel!

Zat zondag gelukkig binnen te airsoften, dus had er geen last van. Maar ik neem aan dat alle BH airsofters een mooi weekend hebben gehad?

• Leuk
Waarderingen: JvdW
Ik heb het hele weekend jaloers naar buienradar gekeken. Alsof er een magische grens over Nederland was getrokken qua weer. Het hele weekend 30* met zon in Daarle. Terwijl in Brabant alleen maar regen en onweer was. Wel lkkr koel!

Zat zondag gelukkig binnen te airsoften, dus had er geen last van. Maar ik neem aan dat alle BH airsofters een mooi weekend hebben gehad?

Balen dat het weer bij jou tegenviel kerel!
Een donders mooie zaterdag gehad maar het was wel bloedheet.. was amper tegenop te drinken ( water dan he) ondanks dat mocht het de pret zeker niet drukken.

• Leuk
Waarderingen: Dodgy
Was afgelopen zaterdag echt te warm, gelukkig s,avond ff rust opladen voor de zondag. Was zeer de moeite waard

De zaterdag aanwezig. lekker bruinbakken en processierupsen vreten :)

Nou dat heb ik 2 weken geleden geweten hahaha wat een jeuk kunnen die krengen veroorzaken....gelukkig is de last zeer beperkt gebleven. Plakband en lauw water doet wonderen :)

• Leuk
Waarderingen: Dodgy
Het hele weekend regen gehad bij The Chambers. Maar wat een feest was het daar. :D