bunkerhill

Geweldig weekend gehad!
Iedereen bedankt voor de inzet en flauwe grappen en huh

Hele leuke zaterdag gehad en ook veel geleerd qua opstellen van een linie, wanneer je het best door kan pushen en hoe ver je ongeveer van elkaar moet afzitten in een linie.

Ik moest in de ochtend toch wel wennen aan de andere speel stijl als het ware. Waar je in een ''normale'' skirm een beetje rond rent moet je bij Bunker Hill door het gebruik squads een stuk meer communiceren en op de rest van je squad letten zo was ik ook al een aantal keren mijn squad leader kwijt :| (mijn eigen schuld omdat ik daar niet aan het opletten was).

Maar dankzij de aansturing en tips van iedereen heb ik toch (hopelijk :D ) nog wat kunnen beteken voor mijn squad/team.

Nogmaals bedankt allemaal voor de leuke en zeker leerzame zaterdag!

Top weekend! kan eindelijk weer een beetje slaap in halen. Hoe is de laatste middag gegaan?

Bedankt voor de leuke zondag mannen, was erg gezellig.

In de middag werd de S.F.R.T erg teruggedrongen omdat wij de linie bij bunker S1 niet konden houden. Na 2 pogingen was het ons gelukt om onze basis terug te veroveren, samen met de buggy. Helaas was tegen die tijd de vijand ook door onze linie bij Ammo Creek gekomen waardoor we er nog steeds slecht voor stonden. We hebben ons toen opgesplitst om toch de linie weer op te kunnen stellen. Rond die tijd was ongeveer de skirm ook bijna afgelopen, daarom waren er veel mensen die iets eerder weggingen. Ik moest een half uurtje voor tijd stoppen omdat mijn accu leeg was.

Maar het was een erg leuke dag, veel geleerd en mooi gespeeld. Het weer zat ook nog eens erg mee.

Ik heb me ook ontzettend vermaakt op zaterdag. Heel andere manier van spelen als PL, nog best wat aan bij te schaven maar lang geen slecht begin al zeg ik het zelf ;)

Was erg gaaf om te zien hoe iedereen speelde en samenwerkte. Top!

@Tijs Kudo's man! Ik vond dat je als een speer ging! Was totaal niet te merken dat je deze stijl niet gewend was. Ik heb je vaak op linie gezien, mee naar voren zien gaan en goed je best zien doen! Gelukkig vond je het ook nog leuk ;)

Leuk om het verhaal ook een keer van de andere te lezen @Rick191 , dank je wel. Ben inderdaad erg benieuwd hoe het verloop van de acties bij jullie (SFRT) liepen gedurende dag, tegenover hoe wij (Black Cobra) het ervaren hebben.

We waren sinds lange tijd weer een keer met een groot deel van ACN een heel weekend aanwezig bij Bunker Hill. En ACN speelde weer zoals vroeger bij Black Cobra en ik moet zeggen, het liep best wel soepel het hele weekend. Mede dankzij jullie harde werken, dank jullie wel daarvoor!!!

Zaterdag hadden we de opdracht om, vanuit de A6-bunker, een linie te vormen tussen de S- en A-bunkers en naar voren te pushen. Dat ging harder dan we dachten.
En zondag moesten we, vanuit het "fietshokje" een linie vormen rechts van de S-bunkers, richting de base van SFRT, de A6-bunker. en dat liep ook best lekker moet ik zeggen.

Ik vond het echt een ouderwets mooi bunker hill weekend!
Ik dacht dat het op zaterdag al goed ging, goede communicatie, strakke linies, en toch nog ruimte voor een grap en grol tussendoor.

De zondag ging helemaal lekker. We hadden nog meer terrein gewonnen dan op zaterdag(zelfs tot in de enemy base). Daarbij mocht ik voor het eerst Squadleader spelen. Dit was voor mij een mooie uitdaging en naar mijn verbazing ging het nog lekker ook. Uiteraard is er genoeg ruimte voor verbetering maar het begin is er.

Wat ik helemaal lekker vond was het feit dat ik op zondag in het ochtend deel helemaal niet ge-hit ben tot een half uur voor tijd. Dit ondanks het feit dat ik als squadleader toch constant voor in de linie zat. Supervet om zo lang door te gaan, vele kills te maken, genoodzaakt al je magazijnen moeten optoppen terwijl je in de frontlinie zit/ligt met vijanden die op je af komen. Supergaaf.

Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid, de uitmuntende inzet, de gave acties, de grappen en bovenal de gezelligheid!

Hopelijk snel weer een weekend skirm!