Cadeautje

BOPEsniper

New Member
22 sep 2021
4
0
Trophies
1
Hee soldaten

Ik zou graag wat advies willen hebben omtrent het kopen van een replica voor mijn vrouw.

Het lijkt haar leuk om af en toe te schieten bij een schietvereniging en om de kosten laag te houden dacht ik aan een airsoft replica.

Ik dacht aan een handgun. En het liefst één die "echt" aanvoelt en schiet. Wie kan mij helpen? Welk model en welk (webshop) kunnen jullie aanraden?

Oja mijn budget is max 200 euro.

Met sportieve groet,

BOPE
 
Hallo BOPE en welkom hier op het forum.

Ben je je er van bewust dat je in Nederland verplicht bent om lid te zijn van de NABV voordat je airsoft replica's mag bezitten? (ongeacht lidmaatschap schap of verlof voor (vuur) wapens)
 
Ik zou eens kijken op Taiwangun.Com of gunfire.pl

Staan genoeg gas blow back pistols op voor een leuke prijs.
 
Beetje teleurstellend van Eviltwin........... ;)

Dus zeg ik het maar,
als je het budget een fractie kan op hogen zou ik de TM high capa aanraden.
Afhankelijk van wat je wil, maar een high capa met 2 extra magazijnen nieuw heb je in NL voor +/- 250.
Ben je bereid om buiten de Nederlandse grenzen te kijken kan het nog wat goedkoper.

Dit zijn gewoon de beste bang for buck pistols die er zijn.
Heb je problemen met deze replica, dan zijn er plenty youtube videos om je te helpen, en onderdelen zijn over het algemeen makkelijk te krijgen.

Mijn advies gebruik 0.28g bb`s voor het beste resultaat.:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
@Twinfromhell dat deed ik niet omdat de TM op gas werkt. Voor kaart schieten hoef je niet onder de 1,2 J te zitten omdat je niet op elkaar schiet.

De keuze voor een co2 gbb is in dit geval dus leuker vanwege de hardere kick hiervan ;)
 
@Twinfromhell dat deed ik niet omdat de TM op gas werkt. Voor kaart schieten hoef je niet onder de 1,2 J te zitten omdat je niet op elkaar schiet.

De keuze voor een co2 gbb is in dit geval dus leuker vanwege de hardere kick hiervan ;)

Goed punt van jou :D

Maar kwa degelijkheid, repareren, upgrades, precisie en consistentie blinkt deze alsnog uit. :cool:

Wat ik hier en daar lees is de high capa 5.1 ook onder het IAPS 1 van de meest voorkomende replicas.