Carpoolen naar Ulicoten

PimDSLR

Well-Known Member
30 nov 2015
97
17
Trophies
5
Hallo beste mensen

Ik ben van plan om naar de ACN introductie dag te gaan. Lijkt me een geweldige kans om echt goed kennis te maken met de sport. Alleen zit ik met het vervoer. Is er iemand die langs Den Bosch komt waar ik zou kunnen carpoolen? Deze topic is misschien ook handig voor andere mensen die geen vervoer hebben. Alvast bedankt ;)

Hi Pim,

Heb jij al eigen gear? Als je geen eigen gear hebt zou je met mij kunnen rijden. Heb dan nog een plekje over.

@Jan Heb al wel wat eigen gear, maar nog geen replica. En zou dan de eerste keer zijn. Dus het zou geweldig zijn als dat kon :)

Ha @PimDSLR ik heb al twee man in de auto, wij moeten vroeg aanwezig zijn omdat we helpen in de organisatie. Als jij een kleine rugzak bij je hebt met je eigen kleding en thats it, moet het passen.

Als het vroeger aanwezig zijn en even wachten geen probleem zijn dan heb je een stoel in mijn ACN mobiel ;)

@Jan Wat een service ;) Word nog gezellig :) Mijn eigen gear is meer geschikt voor cqb, zwart, maar neem wel wat kleine spullen mee. Moet niet veel in beslag nemen. Hoelaat is dat ongeveer?

ik kom zelf uit den bosch en ben er ook bij 16 juli, alleen heb ik dan al 3 mensen bij me, dus kan je helaas niet helpen, mocht je ooit zonder vervoer zitten naar een skirm, stuur maar een PB, dan kan je (als ik ook ga) uiteraard met me meerijden!

@Puffy Bedankt, hoop na die tijd mijn eigen vervoer te hebben ;) Zou leuk zijn om een keer te gaan airsoften ergens in de buurt.

@PimDSLR Ga ik nog laten weten :) Wordt awesome gezellig ;) Ik zal mike instrueren een beetje rustig aan te doen op de achterbank ;)

Ik kom zelf vanaf regio Rotterdam en neem wel mijn eigen gear mee, waarschijnlijk zal dat dan nog zwarte kleding etc. zijn, maar mocht er nog iemand vervoer nodig hebben, die PHEV van mij heeft nog wel ruimte voor een paar mensen (zelfs met gear)

Hallo iedereen,

Ik ga aankomende 16 naar de Introductiedag. Ik ga hier alleen naar toe en zoek iemand waarmee ik mee zou kunnen rijden of iemand die met mij mee zou willen rijden. Ik kom uit Apeldoorn dus als iemand uit die buurt komt zou dat echt tof zijn.

@Jan : voor mijzelf vind ik dat normaal om te doen. Meer voorpret en gezelligheid en lekker nakleppen op de terugweg. :)
En ruimte zat in die leasebak :wink: