Carpoolen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rene
  • Startdatum Startdatum

Rene

Member
30 jul 2014
5
0
Trophies
1
Hoi allemaal,Vervoer is voor mij altijd een punt geweest, vandaar dat ik een flinke tijd niet heb kunnen spelen. Ik wil weer echt graag gaan spelen, maar om nou telkens m'n pa te dwingen twee keer heen en terug te rijden is voor hem ook zwaar vermoeiend. Ik hoop dat iemand het niet erg vindt als ik met hem/haar meerijd. Ik woon in Helmond en betalen voor de benzine/diesel/lpg is voor mij geen punt.ik zal geen blok aan je been zijn ik beloof

Lange omweg voor me vanuit Arnhem :p Als je in de buurt bent mag je altijd met me meerijden ;)
Trein -> Auto combinatie niet mogelijk?

Die combinatie is inderdaad mogelijk, maar ik reis toch liever met de auto als ik heel m'n handel mee moet nemen... Ik heb geen zin in gezever over wat ik nou in m'n foedraal heb zitten.

Sorry, ook vanuit Breda is het vaak ver omrijden. Wanneer er een skirm is die in die lijn ligt zal ik er zeker aan denken. Nog een tip voor de trein, neem een grote backback, waar je replica ook in kan. Dan doe je die op slot en dan heb je gewoon een grote tas bij. Ik weet niet wat voor replica je hebt, maar het kan werken. Of een gitaar koffer, dan lijkt het op zijn minst op een gitaar.