CCW of CW

Nightw1ng

Member
3 nov 2014
5
0
Trophies
1
Hallo allemaal!
Even een vraagje;
Ik heb een Specna Arms SA-A06, en een Tracer Silencer, nou past die silencer niet op mijn specna.
De flash hider van de Specna draai ik er af door naar rechts te draaien en weer vast door naar links te draaien.De silencer krijg ik niet op mijn Specna, echter wel op mijn G36C (EBB) (D-Boyz) 
Nu is mijn vraag, welke is nou CCW (counterclockwise) en wel is nou CW (Clockwise) en wat voor adapter heb ik nodig om de silencer op mijn Specna te krijgen?
Is dit de juiste: MADBULL - 14MM SILENCER CW TO CCW ADAPTER
Apart detail: De flash hider van de Specna krijg ik wel weer op de G36.
Alvast bedankt!
Mvg,
Nightw1ng
 
Mhm... Dat van dat aparte detail veranderd er wel wat aan... Nu weet ik niet meer zeker precies wat het probleem is, heb je miss een naam/link naar je silencer? 
(stuk tussen de --- had ik geschreven voordat ik het aparte detail las...)---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Even kieken, de shops zeggen dat mijn replica (G&P USMC Sam-r) CW is. Beide de silencer en de flashider schroeven eraf door naar links te draaien, en weer vast naar rechts.
Dus wat ik denk, is dat je een replica hebt die CWW isQoute van gunfire: The default muzzle flash-hider is placed on a <strong style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(52, 52, 52); font-family: Arial, Tahoma, Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 16px; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">14mm counter-clockwise thread</strong>. en een tracker silencer die CW is(Check dat even na in de omschrijving van de tracker. Of anders geef het merk en naam) en zal je volgens mij goed zitten met die Madbull 14mm adapter :)---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 
 
Hoi Robin,
Bedankt voor je antwoord, het is de Illumination silencer [ACM] van taiwangun.com. Helaas staat deze er niet meer op, alleen nog zonder [ACM] waarbij staat dat 'ie CCW is.
De silencer draai ik op m'n G36 vast door naar rechts te draaien en naar links draai ik 'm dus weer los. Dus de standaard regel zoals ik m ken (en naar mijn idee dus CW, righty tighty, lefty loosey)
De flash hider op mijn Specna gaat dus vast door naar links te draaien en los door naar rechts te draaien, dat is dus CCW. 
Moet ik dan niet een CCW naar CW adapter hebben? Specna (CCW) -->> Silencer (CW) (richting van BB)Of moet ik het andersom zien: Silencer (CW) -->> Specna (CCW)
Nogmaals dank,
Gr,
Wesley
 
"Moet ik dan niet een CCW naar CW adapter hebben?  Specna (CCW) -->> Silencer (CW) (richting van BB)"  < Dit. :) 
 
"Moet ik dan niet een CCW naar CW adapter hebben?  Specna (CCW) -->> Silencer (CW) (richting van BB)"  < Dit. :) 

Bedankt voor de bevestiging, adapter ondertussen besteld en gaan het zien of het werkt.
Beide bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Wesley