Chambers 30-9 (was 1-10)

Menolski

Well-Known Member
7 sep 2016
45
22
Trophies
5
Hi All,

op 1 oktober a.s. willen we hoogst waarschijnlijk richting ardennen rijden om eens bij 'the chambers' te gaan kijken of de BB's daar net zo hard aankomen als in Ulicoten...

Zijn er (buiten Artilex dan) meer mensen die die datum die kant op willen rijden?

Artilux* Maar ik vergeef het je. :)
Als m'n replica binnen is en werkt ga ik zeker mee :)

Ik ga komende zaterdag 16 september naar The Chambers.
Indien er meer mensen willen gaan, laat het mij weten.

Er gaan aardig wat mensen vanuit ACN de 30e. Dus als je met nog meer mensen wilt gaan als een clubje zou ik proberen te kijken of je het een dagje kan verplaatsen :) hoeft niet natuurlijk, is wel gezellig!

Er gaan aardig wat mensen vanuit ACN de 30e. Dus als je met nog meer mensen wilt gaan als een clubje zou ik proberen te kijken of je het een dagje kan verplaatsen :) hoeft niet natuurlijk, is wel gezellig!

Heb je misschien een linkje naar de site van het event. Ik kan namelijk geen site vinden.

Als ik kan invm Werk en stage ga ik mee :) En vervoer, maar gelukkig ligt Brabant over t algemeen wel op de route naar België

Ooooh! Dat valt allemaal zat mee hoor! Maar cool! Leuk dat je er ook bent :D

SSSSHHHHH JAN!! We moeten toch iedereen angst in kunnen boezemen en laten denk dat wij echt een EPISCH team zijn??!!

@Artilux we zijn echt een super goed team! Je hebt gelijk, je kan wel inpakken als je niet bij ons zit! Maar wees niet bang, we zullen waarschijnlijk wel samen spelen :p

• Leuk
Waarderingen: Jan
SSSSHHHHH JAN!! We moeten toch iedereen angst in kunnen boezemen en laten denk dat wij echt een EPISCH team zijn??!!

@Artilux we zijn echt een super goed team! Je hebt gelijk, je kan wel inpakken als je niet bij ons zit! Maar wees niet bang, we zullen waarschijnlijk wel samen spelen :p
Reverse psychologie Tactical Bear! ;)

Door omstandigheden kan ik waarschijnlijk niet op eigen kracht naar Chambers (lees: nooooo the Battlebus needs a new fueltank! Maydaymayday)

Zijn er mensen die langs Utrecht komen die wel een bijrijder willen hebben en iemand die ze sterke Airsoft verhalen verteld?

• Leuk
Waarderingen: TwanRage en Jan
Net aangemeld voor de 30e. Gelukkig heb ik een dienst kunnen ruilen met een collega.

@Tactical Bear je zou wel met mij mee kunnen rijden. Ik kom ook uit Utrecht.
Best benieuwd naar die sterke Airsoft verhalen. :)
Ik hoor het wel.

Tot zaterdag allen!!!

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear