Chrono kopen, wat voor en waar (Xcortech x3200 of iets anders)

Alexander

New Member
30 jun 2014
4
0
Trophies
1
Ik zit er nu toch echt aan te denken om een eigen chrono te kopen. Nu weet ik van BH dat ze daar de Xcortech x3200s gebruiken en dat ze een beetje de standaard zijn voor het FPS meten.


Alleen zijn deze bijna nergens in EU te koop OF ze zijn veels te duur (2x de normale prijs). Nu heb ik ook een Elite Force / Umarex Chrono gezien die er als een x3200 kloon eruitziet. Iemand ervaring mee?


http://www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d462_Snelheidsmeters_voor_Airsoft.html


Ik woon tegen Arnhem aan dus Hes van Zweeden is wel verleidelijk als verkooppunt.
 
Neem eens een kijkje op aliexpress. De dollar prijs Is niet zo gunstig meer, maar het kan nog makkelijk uit. Ik heb via aliexpress nog nooit inklaringskosten gehad. Dus ik verwacht ook niet dat jij daar last van krijgt.. Tegenwoordig kun je er ook nog met Ideal betalen, dus veel makkelijker kan het niet.

http://nl.aliexpress.com/item/Free-shipping-Tactial-X3200-High-Power-Airsoft-Xcortech-shooting-Chronograph-Speed-Tester-For-Hunting/32251205998.html
 
Op de foto staat gewoon een Xcortech, ik denk dan ook dat het dezelfde is. Ik heb ook een X3200 Ccortech en ben er heel tevreden over. Prijs is voor EU begrippen redelijk te noemen. 
 
Hes van Zweeden heeft die Xcortech als plaatje voor de categorie helaas :( Het gaat om de chrono eronder.


@Eviltwin-NL Is dat te vertrouwen? Ik heb vernomen dat er fake Xcortech replica's uit China komen en aliexpress heeft enkele verkopers gevestigd in China.
 
Heb zelf via Hes van Zweden een Madbull en die bevalt prima. Lekker grote digits !


Niet zo'n klein schermpje.
YR6zgKml.png
[/img]
 
@Eviltwin-NL Is dat te vertrouwen? Ik heb vernomen dat er fake Xcortech replica's uit China komen en aliexpress heeft enkele verkopers gevestigd in China.

Volgens mij zit alles op aliexpress in China :)


Ik zou niet weten hoe ik de replica's moet onderscheiden van de echte Cortech, maar ik heb het idee dat dit een echte is. Deze vreet alleen wel batterijen als een malle. 
 
Wow 115 euro voor een chrono... Ik had voor 50 dollar een ufc bij ehobby en die voldoet mij prima.
 
Alleen zijn deze bijna nergens in EU te koop OF ze zijn veels te duur

Dat komt doordat de Xcortech x3200 niet meer wordt geproduceerd en vervangen is door de Xcortech x3500. shops die de x3200 nog verkopen hebben vast oude voorraad liggen


Ik heb zelf ook een UFC en die werkt na jaren nog prima.
 
Madbull is inderdaad duur Sander. Ik had eerst een andere besteld maar vond dat scherm zo klein.


Dat krijg je als je een ouwe l.. bent hahaha. Ben blij met grote digits. Moet wel zeggen dat ik het menu van de Madbull niet cool vind. Maar fps is hetgene je het meest gebruikt i.p.v. bb's per sec. en joules etc.


 
 
Ik heb inmiddels een link van Gradus gekregen en een eigen link gevonden voor de Xcortech X3200 ;)


http://nl.ebid.net/for-sale/airsoft-shooting-chrono-chronograph-g-xcortech-x3200-100-25-genuine-original-124731778.htm


http://www.ebay.ie/itm/Xcortech-X3200-BB-Shooting-Chronograph-Speed-Tester-Airsoft-made-in-Taiwan-UK-/151653125173?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item234f3b0c35


Nog aardig betaalbaar dus!
 
Ik kijk even bij Alie en zie gelijk een hele berg lekkers..


Alleen even niet dat ik met Ideal kan betalen?


(het kan zijn dat ik m'n glazen oog niet heb opgepoets natuurlijk)
 
Heb je al een account aangemaakt en het betalingsproces doorlopen? Ik heb zelf in Maart een bestelling gedaan en deze met ideal betaald, dus het Was mogelijk.
 
Aha..Zit dat zo..Dat ga ik vanavond eens proberen.Als je naar de mogelijkheden beneden aan de pagina kijkt zie je er geen ideal bij staan.Vandaar.
 
Nou niet tot vanavond gewacht...Ideal staat inderdaad bij het afronden van de betaling als mogellijkhied.


Gelijk voor een scheet en drie knikkers een IPSC holster set besteld
 
Zo herkenbaar. Het kost er allemaal geen bal, dus je besteld meer dan je nodig hebt, waardoor je nog duur uit bent ;-)
 
Mwaa..Ik heb door de jaren wel geleerd m'n saldo in de kijker te houden als ik iets koop.


Maar dat Ideal betalen is ideaal!! Zat ook al een tijdje te kl**tzakken met paracord.


Kan ik nu via Alie voor minder dan de helft bestellen dan ik normaal betaal

 
 
Mensen inmiddels een Chrono binnen van AliExpress? Echt of nep? En hoe zijn ze?
 
Wij gebruiken al anderhalf jaar lang onze cortex 3200 chrono die we hebben gekocht via aliexpress. Het gebeurt regelmatig dat chronos van de organisatie raar doen of helemaal niet werken (sorry Jan, maar het zijn dan vaak chronos van UFC) waar we dan onze cortex 3200 van aliexpress uitlenen aan de organisatie en hier nooit problemen mee hebben. Dus ik zeg gewoon aanschaffen die handel. Onze kosten toen de tijd zo'n 45 euro.


Greetings