Chrono kopen, wat voor en waar (Xcortech x3200 of iets anders)

ooooh! Lijkt me ook een prima deal dan ja! 
Thanks voor de aanvulling!
 
Heb zelf ook zojuist een chrono besteld via aliexpress. Dus nu vol spanning afwachten..
 
Even een oud topic nieuw leven in gooien. Ik heb zojuist via Alixpress een Xcortech X3200 MK3 besteld. (volgens seller een 'genuine').

Linkje

Iemand ervaring met deze chrono's via ali? Enig idee hoe en of je kunt zien of dit een rip-off is?

Ik heb via Gunfire een specna gekocht die ik wil upgraden. Het leek me wel handig om dat even te zien hoeveel hij schiet.
 
Wss aan de stickers op de onderkant maar goed het is niet makkelijk, volgens Xcortech zijn alle aliexpress modellen fakes, maar goed dat maakt dan ook weer niet per se veel uit. Ik heb zelf ook een chrono van aliexpress en die geeft bij mij thuis dezelfde waardes op tot nu toe 4-5 velden hun chrono. Als je al een replica hebt waarvan je de waardes weet van velden kun je die als je nul punt gebruiken en vanuit daar verder werken, meet je dezelfde waardes op je eigen dan is het makkelijk, zo niet dan moet je gaan extrapoleren.
 
Thanks voor de snelle reactie. Die dingen zijn niet te kalibreren of aan te passen?

Anders zien we het wel als hij binnen is!:D
 
Top, dan zal het wel goedkomen.. Ik zal hier wel even wat neergooien als test, zodra ik hem binnen krijg.
 
Wij hebben er zelf ook 1 van oom Ali en bevalt prima, heerlijk constant, en met een eigen lipo mod gaat de accu tijden mee :)
 
Ik heb dezelfde chrono ook via ali en bij mij geeft die consequent 10 FPS teveel ten opzichte van andere chronos. Hij is wel consequent daarin moet ik zeggen :)
 
heb ook een xcortech van aliexpress en heb em ook al regelmatig op velden gezien. werkt top