Chronometer Amsterdam

Ravi

Member
4 feb 2022
14
6
Trophies
2
Hoi allen,

ik zit de laatste tijd veel met mn replicas te sleutelen. Elke keer denk ik van goh kon ik maar exact meten hoe hard ie schiet. En dan is een chrono aanschaffen wel een logische gedachte maar dat vind ik best een smak geld. Dus ik dacht dat ik het maar probeer te vragen voor ik die investering maakt.

Is er iemand in (de buurt van) Amsterdam die een chronometer heeft staan en waarvan ik mogelijk een keer gebruik van kan maken?

(ik heb de gepinde chronostations doorgekamd maar daar stond niks tussen dat dichtbij genoeg was)

bij voorbaat bedankt!
 
Welkom op het forum en in de sport Ravi..

Heb je al op aliexpress gekeken naar een chrono? Misschien trekken deze prijzen je wel over de streep ;)

Hebben wij de onze ook vandaan... Op het feit na dat hij batterijen vreet werkt hij fantastisch.


https://nl.aliexpress.com/item/1005001835226033.html
Goede tip! Toen ik mijn chrono binnen had heb ik hem wel eerst een paar keer naast die van de NABV en verschillende velden gehouden en dan zie je toch dat er zelfs binnen hetzelfde merk/type best wel (kleine) verschillen zijn in fps/Joule.
 
Als aanvulling op Eviltwin,

De daar getoonde Chrono heeft een micro IN usb aansluiting.
Dus als je toevallig nog een kleine powerbank hebt liggen, lekker er aan vast tapen en kabeltje er tussen.
Resultaat, geen gedoe met batterijen :cool:
Genius :D
 
Als aanvulling op Eviltwin,

De daar getoonde Chrono heeft een micro IN usb aansluiting.
Dus als je toevallig nog een kleine powerbank hebt liggen, lekker er aan vast tapen en kabeltje er tussen.
Resultaat, geen gedoe met batterijen :cool:
Genius :D
Tot ie leeg is en blijkt dat je over het laadpunt van je powerbank hebt getaped. :p