Classic Army M4 Delta 10/12

Jappie

New Member
14 mei 2017
1
0
Trophies
1
Hallo beste airsofters!

Ik heb laatst mijn eerste skirm gehad bij B&A. En ik ben helemaal verkocht. Zo snel mogelijk inschrijven bij de NABV natuurlijk.

Ik heb ook al een replica op het oog. Namelijk de M4 Delta 12 van Classic Army. Hebben jullie ervaring met dit apparaat? Is dit een goeie beginners replica?

Waarschijnlijk is dit een prima replica, maar er zijn er niet veel van op de Nederlandse markt, überhaupt Europa, zeker gezien hij net nieuw is. Kijk ook naar de Combat machines van G&G welke ook goedkoop zijn en een goede starters replica.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Even wat opmerkingen, een V2 Gearbox is standaard in M4's en is niet een betere versie dan de V1 maar een type gearbox dus dat is niet heel speciaal en dat het een 6.03 tightbore barrel is zegt ook niet heel veel gezien barrel diameter tot een bepaald niveau ook niet veel zegt. De bore consistency is veel belangrijker in het stukje spread/accuracy.

• Leuk
Waarderingen: chris93
Ook een opmerking van mij voor wat info
Het mareriaal waar de gearbox uit bestaat/reinforcement points ja of nee en of hij geradiust is bepalen over het algemeen of een gearbox aan je wensen voldoet en of hij goed is voor het doel einde wat je wilt doen met type heb daar geen rol in

Over de barrel heb ik niks toe te voegen mocht je nog dingen afvragen vragen staan vrij ;)