Hallo,
Ik ben nu lid can de nabv, na een tijd geleden al wat info te hebben gebraagd over replicas heb ik nu toch de vraag over een andere replica, namelijk een AK van cyma platinum.
www.taiwangun.com
Kan iemand mij vertellen of dit een goede replica is? Ik zie dat hij tot max 0.25g bbs kan.
Ook heb ik weiig verstand van welke fps ik dan moet kiezen om in nederland te mogen spelen etc.
Ik ben nu lid can de nabv, na een tijd geleden al wat info te hebben gebraagd over replicas heb ik nu toch de vraag over een andere replica, namelijk een AK van cyma platinum.

CM.053B Full Steel AK replika Eshooter ET [CYMA] | TaiwanGun US & EU
CM.053B Full Steel AK replika Eshooter ET [CYMA] - Replica [CYMA Platinium](https://www.taiwangun.com/cyma-platinum) CM.053B is a perfect combination of durable construction, realistic appearance, and advanced technical solutions. The body is made almost entirely of metal and enhanced with solid...
Kan iemand mij vertellen of dit een goede replica is? Ik zie dat hij tot max 0.25g bbs kan.
Ook heb ik weiig verstand van welke fps ik dan moet kiezen om in nederland te mogen spelen etc.