CM.053B cyma platinum ak

STRIMIX

Member
25 mrt 2025
8
1
Hallo,

Ik ben nu lid can de nabv, na een tijd geleden al wat info te hebben gebraagd over replicas heb ik nu toch de vraag over een andere replica, namelijk een AK van cyma platinum.

Kan iemand mij vertellen of dit een goede replica is? Ik zie dat hij tot max 0.25g bbs kan.

Ook heb ik weiig verstand van welke fps ik dan moet kiezen om in nederland te mogen spelen etc.

Hallo het is een prima replica denk ik, maar ik zou persoonlijk voor een E&L 105 of een LCT 105 gaan, omdat ik weet dat je met external upgrades goed zit als je dat zou willen doen in de toekomst. Verder kan je gewoon met .28 of .30 bb's schieten met elke replica. En in nederland doen wij niet aan FPS maar aan joule en moet jou replica assault class aan een joule van 1.2 met 0.30 bb's voldoen dit is het gewicht waar mee getest wordt in nederland.... Als je meer wil weten laat het maar weten

hier een foto van een deel van mijn russische collectie
1754497811973.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo het is een prima replica denk ik, maar ik zou persoonlijk voor een E&L 105 of een LCT 105 gaan, omdat ik weet dat je met external upgrades goed zit als je dat zou willen doen in de toekomst. Verder kan je gewoon met .28 of .30 bb's schieten met elke replica. En in nederland doen wij niet aan FPS maar aan joule en moet jou replica assault class aan een joule van 1.2 met 0.30 bb's voldoen dit is het gewicht waar mee getest wordt in nederland.... Als je meer wil weten laat het maar weten

hier een foto van een deel van mijn russische collectie
Bekijk bijlage 4541
De .25gram staat op taiwangun. .28 staat er niet bij, en zijn er geen rails te krijgen voor dit type cyma zodat er wel een scope op kan?

Wat is het verschil met e&l en cyma? Ik hoor altijd goeie dingen over cyma platinum

Wat je in mijn foto ziet zijn ook AK's maar dan omgebouwd naar moderne met upgrades, dustcover met rails er op anderen handguard pistol grip en ga zo maar door die zagen er oorspronkelijk net zo uit als de ak die je nu wil kopen. Op je vraag cyma is een goed merk maar E&L en LCT zijn gewoon merken die wat meer thuis zijn in het maken van AK's en ik weet niet hoe goed upgrades passen op een cyma

En gewichten moet je niet naar kijken. Ze testen je replica ook met .30 dat zou dus betekenen dat je nooit met jou replica kan spelen omdat hij niet met .30 kan schieten. elke replica kan gewoon tot .30 en een DMR kan zelfs tot de .40

Laatst bewerkt:
En gewichten moet je niet naar kijken. Ze testen je replica ook met .30 dat zou dus betekenen dat je nooit met jou replica kan spelen omdat hij niet met .30 kan schieten. elke replica kan gewoon tot .30 en een DMR kan zelfs tot de .40
In principe maakt het gewicht niets uit toch ? Als die knikker maar 6 mm is toch.....
Alleen, hoe zwaarder, hoe minder ver hij komt....

met mijn dmr komt een .40 verder dan een .36 Dus nee een bb die zwaarder is komt niet altijd minder ver maar gaat wel minder snel

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain