cm.506 wil niet op safe.

Wesjuhnl

New Member
16 mei 2015
1
0
Trophies
1
Hallo,


Mijn vriendin en ik hebben beide een m4 gekocht van taiwangun. Nu hebben we er afgelopen zondag mee geschoten om het te testen / af te stellen alleen als je nu de replica van mijn vriendin of safe zet kan je er nog steeds mee schieten. De trekker word dus niet meer geblokkeerd. Weet iemand wat dit kan zijn of je dit op kunt lossen.


Het gaat om de volgend replica : http://www.taiwangun.com/en/cm-506-cm
 
kan maar 2 dingen zijn in mijn opinie, De selectorplate of de arm waarmee die de trigger blokkeert.


Parts-GearBox-BI-M4-V2-2.jpg



Hier zie de selector plate als je hem op safe zet gaat hij helemaal naar voren. Dan drukt hij de zilver kleurige lever die ervoor zit in. Wat dan het volgende doet.


100_1091.jpg



Voor de trigger zit een armpje die omhoog moet gaan als je hem op safe zet. die komt dat tegen het bovenste blok van de trigger zodat je hem niet meer kan indrukken.


Zou die 2 even checken er is ergens tussen de twee wat mis.


 
 
Als het een nieuwe replica is, en je durft hem zelf niet open te maken, kun je hem natuurlijk ook onder garantie terugsturen
 
Ja wij gaan eerst zaterdag naar de belgie skirm, daarna even kijken hoe en wat. Ik wil hem niet losmaken omdat het zaterdag al is en opsturen is dus ook geen optie.