Colt C7 NLD GBB Project

MilanBroere

Member
Goedendag,

Ik wil gaan beginnen met het maken van een Colt C7 NLD replica als GBB, nu heb ik al wat artikelen gelezen op het forum met hierin linkjes van de handguards etc. Ik heb zelf een TM MK18 Mod1 die ik het liefste wil ombouwen, ik heb alleen het vermoeden dat sommige onderdelen voor AEG replica's zijn geproduceerd. Onderdelen zoals stock, bipod & vizieren heb ik al achterhaald dus dat moet geen probleem zijn. Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Groeten,
Milan
 
Goedendag,

Ik wil gaan beginnen met het maken van een Colt C7 NLD replica als GBB, nu heb ik al wat artikelen gelezen op het forum met hierin linkjes van de handguards etc. Ik heb zelf een TM MK18 Mod1 die ik het liefste wil ombouwen, ik heb alleen het vermoeden dat sommige onderdelen voor AEG replica's zijn geproduceerd. Onderdelen zoals stock, bipod & vizieren heb ik al achterhaald dus dat moet geen probleem zijn. Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Groeten,
Milan
Onderdelen zijn niet specifiek gemaakt voor AEG.
In het verleden was er wel een railkit voor alleen AEG maar daar ben ik vanaf gestapt.
Nu is er maar 1 type en deze past op beide.
TM MWS, WE M4A1, Specna Arms, KJW, KWA, G&P, WA, GE, MTW, PTW, ICS, hier zijn ze allen al eens op gemaakt.
1 van de BOSS instructuer bij het NAC heeft een ICS C8NLD
Tevens heeft 1 van de medewerkers van een bekende airsoft shop in Staphorst een TM MWS omgebouwd naar C8NLD

Mvg Roy aka Smitty
 
Dank voor jullie reactie, had al gehoopt dat @Roy Pie zou reageren weet namelijk niet hoe ik een pm moet sturen via het forum🫣. Gaat dit over de 3D Print onderdelen van MW Creativity die vermeld staan in andere topics? Mijn MK18 zou wel wat barrel aanpassingen moeten krijgen aangezien deze wel heel erg kort is, nu is mijn ervaring hiermee nog nul dus zou ik even wat onderzoek moeten doen naar inner en outer barrels etc.

Groeten,
Milan
 
Dank voor jullie reactie, had al gehoopt dat @Roy Pie zou reageren weet namelijk niet hoe ik een pm moet sturen via het forum🫣. Gaat dit over de 3D Print onderdelen van MW Creativity die vermeld staan in andere topics? Mijn MK18 zou wel wat barrel aanpassingen moeten krijgen aangezien deze wel heel erg kort is, nu is mijn ervaring hiermee nog nul dus zou ik even wat onderzoek moeten doen naar inner en outer barrels etc.

Groeten,
Milan
Indien je een C7NLD wil bouwen, heb je de railkit nodig,een 20 inch smooth outer barrel(lastig bij TM), de round mag release button kit, ambi fire selector, Magpul ASAP sling mount rear, Magpul rail sling mount, B&T front grip met bypod, de CAA CBS stock in tan of de Magpul CTR in tan en de sling zelf.
Op TM specifieke parts en de magpul parts kan ik het leveren.
Tevens had je mij ook via de FB pagina kunnen bereiken.
Qua print parts, ligt het aan welke je wil gebruiken van MW creativity

Mvg Roy aka Smitty
 
Het gebeurd soms dat ik geen meldingen krijg als iemand een bericht stuurt.
Is dus in jou geval ook gebeurd.
Ik ga zoagauw ik weer thuis ben, eens kijken.

Mvg Roy
 
@Roy Pie wil graag verder met mijn build en als u onderdelen voor overname ter beschikking heeft zou dat erg helpen.
Jij zal denk ik de laatste zijn die er nog aan kan komen.
Ik stop er zelf mee om de onderdelen te leveren.
Het kost mij gewoon teveel tijd om alles in orde te maken zodat het 100% correct bij de eind gebruiker terrecht komt.
Ik zal als er niets tussen komt, deze week eens kijken of alles correct is om een set aan te leveren.
Laat het weten.

Mvg Roy
 
Jij zal denk ik de laatste zijn die er nog aan kan komen.
Ik stop er zelf mee om de onderdelen te leveren.
Het kost mij gewoon teveel tijd om alles in orde te maken zodat het 100% correct bij de eind gebruiker terrecht komt.
Ik zal als er niets tussen komt, deze week eens kijken of alles correct is om een set aan te leveren.
Laat het weten.

Mvg Roy
Als het zou lukken ben ik je eeuwig dankbaar, heb er de komende tijd erg weinig tijd voor ivm de start van mijn opleiding bij defensie dus alle hulp helpt enorm om het project nog in gang te houden in de tussentijd.

Met vriendelijke groet,
Milan
 
Terug
Bovenaan