Costum amplifire mg42?

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
Hey airsoft collega's

Ik heb een vraagje. Ik heb nu een tijdje een mg42 maar wil hem iets harder laten knallen. Dit kan vaak met een amplifire. Maarrrr die kan ik niet vinden voor de mg42. Heeft iemand een idee? Of weet iemand een bedrijf of shop die ze costum maakt? Ik hoor het graag.

Groet

Hessel:):cool:

Gaat alleen goed werken wanneer er ook werkelijk lucht over is aan het einde van de barrel, met de lengte die daar in zit dus niet. Also waarom zou je zo'n iconische replica willen verpesten met een amplifier.

Gaat alleen goed werken wanneer er ook werkelijk lucht over is aan het einde van de barrel, met de lengte die daar in zit dus niet. Also waarom zou je zo'n iconische replica willen verpesten met een amplifier.

Voor jou verpesten en voor hem een leuke toevoeging. Ieder zijn ding.

Voor jou verpesten en voor hem een leuke toevoeging. Ieder zijn ding.

Prima toch ik impliceer ook niet anders, desondanks blijft mijn vraag staan, waarom zou men een amplifier zetten op een iconische MG42? Ik zou dan een modernere LMG nemen en het daar op doen. Stuk makkelijker en snijd niet zo in de 2de hands marktprijs.

ik weet het niet zeker maar een amplifire is niet heel biezonder in zijn werking dus ik denk niet dat dit heel moeilijk is om zelf te maken en als je echt zou willen zelfs op een manier dat het past bij de looks van een echte mg 42

daar in tegen zal je er idd wel voor moete zorgen dat er genoeg lucht is voor een goede werking inderdaad en ik weet niet of dat goed haalbaar is

Aaa bedankt voor de info ik doe denk ik toch geen amplifire :D

Prima toch ik impliceer ook niet anders, desondanks blijft mijn vraag staan, waarom zou men een amplifier zetten op een iconische MG42? Ik zou dan een modernere LMG nemen en het daar op doen. Stuk makkelijker en snijd niet zo in de 2de hands marktprijs.
Bedoelde eigenlijk met de vraag of iemand een mg nozzel amplifire kent dus de looks behoud hij alleen met amplifire er in en anders een costum made ook dezelfde looks maar dan een amplifire :D

• Leuk
Waarderingen: Colkap
Ik ken de internals niet maar kijk dan voor hpa, dat maakt altijd een goed kabaal. Daarnaast kan je lucht hoeveelheid regelen, het is gewoon een solenoid klepje.

Ik ken de internals niet maar kijk dan voor hpa, dat maakt altijd een goed kabaal. Daarnaast kan je lucht hoeveelheid regelen, het is gewoon een solenoid klepje.
Zeker ben sinds gister aan het kijken naar een HPA systeem:D

Zeker ben sinds gister aan het kijken naar een HPA systeem:D

de polarstar fusion engine en F2 heben de mogelijkheit om de lucht per schot te regelen los van de psi.

wolverine volgens mij ook maar dit weet ik niet 100%zeker

suc6 ik ben benieuwt naar de uitkomst;)

de polarstar fusion engine en F2 heben de mogelijkheit om de lucht per schot te regelen los van de psi.

wolverine volgens mij ook maar dit weet ik niet 100%zeker

suc6 ik ben benieuwt naar de uitkomst;)
Ik heb net eerste rekeningen opgevraagd dat liep aardig op naar 800l900 euro:confused::D

zet je hen er dan zelf in of laat je het doen? wat voor gearbox zit er eigelijk in een mg42?

Bijlagen

• Screenshot_20190717-101109_Google.jpg
    Screenshot_20190717-101109_Google.jpg
    514,1 KB · Weergaven: 179

moeilijk te zegen hoe de passing is ik kan er zo snel niet heel veel over vinden maar zelf hpa inbouwen is niet heel moeilijk. tenzij een drop in unit zo als een polarstar f2 of een wolverine unit echt niet past. maar dat kan ik me eigelijk bijna niet voorstelen. hier weet rebel mischien meer van?