CQB City Arnhem (Paintballworld) Open Skirm 11-9-2016

Foodie88

Well-Known Member
23 aug 2016
431
233
Trophies
16
Van de site (airsoftadventures.nl):

Iedere zondag organiseren wij een Open Skirm. Bij de Skirms is iedereen welkom, mits je aan één van de volgende voorwaarden voldoet:

Je bent lid van de NABV
Je komt mee als een introducee van een NABV lid.
Je wordt uitgenodigd als introducee door Paintballworld.
Je hebt je van te voren ingeschreven voor de Skirm en je hebt hier een bevestiging van ontvangen.
Tijdens de Open Skirm kun je met je eigen uitrusting spelen. Mocht je nog niet over een uitrusting beschikken, dan kun je een uitrusting bij ons huren. De kosten van een complete uitrusting bedragen € 30,00. Hierbij is inbegrepen:

Overall
Masker
Dragon airsoft wapen (AEG)
5.000 bb’s
Kosten

De deelname kosten aan een Open Skirm bedragen € 25,00 per persoon.

Inschrijven

Voor elke Open Skirm hebben wij maximaal 35 spots. Om die reden moet je je van te voren inschrijven via deze website. Je bent pas verzekerd van een plekje wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen van je inschrijving.

Link voor inschrijven: http://www.airsoftadventures.nl/zelf-spelen/open-skirms/

Ik zit eraan te denken naar deze skirm te gaan, zijn er nog meer onder ons die er naartoe zouden willen gaan? Meer zielen meer vreugd, zou ik zeggen!

Ik zat te denken de 18e naar arhnem te gaan als mijn eerste skrim.
Als je dan ook gaat zou ik graag mee willen :)

Michel, in het weekend van de 18e kan ik niet! Sorry! Waarschijnlijk ben ik het weekend daarna (25ste) in Valburg (KingsForest)

Michel, in het weekend van de 18e kan ik niet! Sorry! Waarschijnlijk ben ik het weekend daarna (25ste) in Valburg (KingsForest)

Zit momenteel nog met vervoer en nog geen replica dus zal voor mij voornamelijk arhnem worden de aankomende tijd.
We komen elkaar vast wel een keer tegen ;)