CQB locatie in brabant?

Steyn

Active Member
6 feb 2017
37
5
Trophies
4
Hallo airsofters,

Na een aantal keer bij balls en arows gespeeld te hebben lijkt het me ook heel erg leuk om CQB te gaan spelen, maar de vraag is waar. Er zijn genoeg locaties maar welke locatie is de moeite waard?
Ik neem aan dat er ook genoeg mensen ervaring hebben eb die wil ik zeker horen!:);)

Groetjes,
Steyn

UNIT13 lijkt me echt een te gekke locatie... maar ga met dit weer niet CQB spelen!

Hallo airsofters,

Na een aantal keer bij balls en arows gespeeld te hebben lijkt het me ook heel erg leuk om CQB te gaan spelen, maar de vraag is waar. Er zijn genoeg locaties maar welke locatie is de moeite waard?
Ik neem aan dat er ook genoeg mensen ervaring hebben eb die wil ik zeker horen!:);)

Groetjes,
Steyn

De speellocatie in Waalwijk schijnt ook mooi te zijn als CQB. Moet je maar even op de side van de NABV kijken. Volgens mij hebben ze op woensdag en in het weekend skirms. En woensdag is volgens mij wel pistol & shotgun only.

Unit13 in het mooie "Brabant" kuch kuch. Helenaveen ten oosten van Eindhoven is een mooie locatie, Delta Airsoft Events in Waalwijk is wel leuk, maar relatief best klein. Oude Tonge wat niet echt Brabant is, is ook een leuke locatie. Ik zal er nog wel missen maar dit zijn degene die ik zelf zo even kan opnoemen.

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Unit13 in het mooie "Brabant" kuch kuch. Helenaveen ten oosten van Eindhoven is een mooie locatie, Delta Airsoft Events in Waalwijk is wel leuk, maar relatief best klein. Oude Tonge wat niet echt Brabant is, is ook een leuke locatie. Ik zal er nog wel missen maar dit zijn degene die ik zelf zo even kan opnoemen.

2000 vierkante meter is voor CQB toch nie echt klein?

Unit 13 en Brabant? oeps das als vloeken in de kerk. Das limburg.

Oude Tonge brabant noemen is ook echt als vloeken in de kerk. Dat echt Zuid Holland :).

Punt is dat ik geen AEG heb en als ik al iets van CQB zou gaan doen ik aangewezen ben op mijn G17 en dat vind ik nou het ook weer net NIET.

2000 vierkante meter is voor CQB toch nie echt klein?

Unit 13 en Brabant? oeps das als vloeken in de kerk. Das limburg.

Oude Tonge brabant noemen is ook echt als vloeken in de kerk. Dat echt Zuid Holland :).

Punt is dat ik geen AEG heb en als ik al iets van CQB zou gaan doen ik aangewezen ben op mijn G17 en dat vind ik nou het ook weer net NIET.

Dunno, voor mijn gevoel is het klein in vergelijking met de andere 2, daarbij is het over 2 verdiepingen dus dat geeft ook een andere dimensie aan 2000 m^2. Daarom zei ik ook is niet echt Brabant meer maar wel relatief er tegen aan en voor mij als Tilburger goed te bereiken :P. Als je pistol only CQB wil spelen dan is Waalwijk echt super te doen, maximale afstand is 20 meter max en dat zijn de lange hallen die je makkelijk kan omzeilen.

• Leuk
Dunno, voor mijn gevoel is het klein in vergelijking met de andere 2, daarbij is het over 2 verdiepingen dus dat geeft ook een andere dimensie aan 2000 m^2. Daarom zei ik ook is niet echt Brabant meer maar wel relatief er tegen aan en voor mij als Tilburger goed te bereiken :p. Als je pistol only CQB wil spelen dan is Waalwijk echt super te doen, maximale afstand is 20 meter max en dat zijn de lange hallen die je makkelijk kan omzeilen.

Tilbury? Damn dat hier bijna om de hoek zoals we dat zeggen :). Oude Tonge kom ik ook regelmatig maar nie voor het Airsoften maar voor de plaatselijke Voetbalvereniging :). Als we naar de zelfde skirms gaan is carpoolen een optie @Rebelattack.

Wil zeker nog een keer gaan loeren in Waalwijk. Want een leuke avond airsoften sla ik gewoon nie af :)

Afgelopen vrijdag bij Delta geweest in Waalwijk idd.

Zoals Rebel ook aangeeft niet heel groot, maar wij hebben ons toch wel prima vermaakt! Een pistol of erg korte replica is, als je het mij vraagt, een absolute must! Er is maar een heel klein stukje waar een volledige assault een kleine meerwaarde kan bieden...

Wel zou ik ff wachten op wat slechter weer :p nu binnen spelen is echt niet te doen... wij hebben potjes gespeeld van 30 / 45 min. en daarna 10 / 15 min. rust. Uiteindelijk 3uurtjes gespeeld en dat was toen echt genoeg :)

Groet,
Peter

• Leuk
Zowel Helenaveen als Unit 13 zijn erg leuke locaties. Organisaties van beide zijn naar mijn mening ook top.