Custom camo op je replica.

DRIVEN-TO-KILL

New Member
22 mei 2014
3
0
Trophies
1
Ik ben aan het kijken voor een airbrush. Nu is mijn vraag of er misschien interesse is voor custom camo op je replica's. En dan heb ik het dus ook over multi camo enzovoort dus het echte werk. En wat mensen er eventueel voor over hebben. Nu is het voordeel van een airbrush dat je beter verf kan gebruiken en preciezer kan werken. Nadeel de verf zal iets duurder zijn. Dus de prijzen moet ik nog uitzoeken. Maar schrijf gerust op wat je er voor over hebt.
 
Ik kan alleen kiezen tussen "Nee" en "Geen mening". De "Ja" optie werkt niet.
 
Ik weet ook niet of dit dan wel weer legaal is binnen de wet. Sleutelen aan andermans replica's mag natuurlijk niet, dus ik vraag me af hoe de regels om dit onderwerp zijn :eek: 
Ik zou het zelf wellicht ooit willen, maar dan zou ik het net zo leuk vinden om zelf wat aan te klooien gehehe! 
 
Jan waar heb je die regelgeving vandaan? Ik heb die nog nooit voorbij zien komen. Maar als ik het ga doen zal het via mijn zaak lopen. En er zijn airsoft winkels die geen replica's mogen verkopen maar ze we maken. En ik ga er niet aan sleutelen. En je moet het ook zo zien dat er zijn mensen die linkse handen hebben. En met een spuitbus kan je best veel maar niet als. Dus vandaar deze poll om een beetje te pijlen. En geen woord is kwaad bedoeld hoor jan.

Groet David.
 
Je moet wel zelf een event aanmaken als je je replica vervoerd buiten skirms om, missien dat Jan dat bedoeld?
 
Moet helaas nee beantwoorden :p Vind de officiele markings van me replica's te mooi om ze over te spuiten. 0:)
 
haha snap ik David! :D 
Je moet een verlof hebben om te sleutelen aan replica's. Die winkels die dat doen zonder verlof, zijn of in overtreding, of doen het via een slimme constructie/contract. Alleen weet ik niet of de rechter ook vindt dat dat legaal is :p 
 
Ties mocht ik het doen doe ik het via de zaak dus hoeft dat niet. Want je mag altijd op en neer rijden met je replica naar een airsoft winkel (bedrijf).

Jan zoals ik het zij ik ga het via mijn bedrijf doen. Dus het zal wel gewoon aan te vragen zijn. Want ik geloof nooit dat een eigenaar van een zaak, zijn zaak op het spel gaat zetten voor die paar centen. Maar dat zie ik dan tegen die tijd wel mocht ik het doorzetten. :-D

Maar met die klus dag moet je die ook hebben? Want er wordt dan geholpen. Maar zodra je ook maar een schroefje er uit- of indraait ben je aan het sleutelen aan een andere replica. ;-)

Maar goed ik denk dat het een kwestie is van een aanvragen doen en klaar. Maar dat zie ik tegen die tijd dan wel. Mocht ik het gaan door zetten.
 
Ik denk dat er zeker interesse voor is, de mijne heb je in ieder geval :)
 
Als jouw bedrijf een erkend wapenhandelaar is dan mag je met een AA inderdaad er naar toe rijden.Tevens mag je niet op commerciele basis (dus voor geld aan andermans AA knutselen)Volgens mij staat er niks over knutselen/helpen waar de eigenaar bij is, dat kan onder een prive event gedaan worden.
Er zijn inderdaad manieren om in het grijze circuit te komen maar of dat is wat je ook daadwerkelijk wil?
 
Knutselen waar iemand bij is mag ook niet. Daarom moeten we met die klusdag ook niet aan elkaars replica's sleutelen maar alleen tips geven inderdaad. Zo heeft Wesley van Skirmshop het uitgelegd en gedaan met mijn hop-up unit. 
 
Op non commerciële basis toch wel?? Want als dat zo is dan zou ik dus eigenlijk op een skirm niet jouw AA vast mogen houden en de hopup goed mogen zetten?Just asking by the way ;)
 
Ik zal het wel eens gaan vragen aan de nabv. Want tussen sleutelen en spuiten zit wel een groot verschil. Dus vanavond ga ik ff een mailtje sturen.
 
Sleutelen is verboden. Maar voor het spuiten is een lichte vergunning nodig en dat moet ik ff aan de politie gaan vragen. Dus het kan zijn dat ik dat wel mag. Dus als ik thuis ben ga ik ff bellen. :-D
 
Op non-commerciele basis mogen er wel reparaties worden aan eigen, dan wel replica's die aan vrienden/teammaten toe behoren.
Zodra er voor betaald gaat worden, dien je in het bezit te zijn van een groot wapenverlof.
Er word door sommige shops slim gehandeld, de replica word aan de shop verkocht, de shop repareert hem en verkoopt jou letterlijk jouw eigen replica weer terug +de extra gemaakte kosten. Deze maas in de wet, is legaal volgens NABV