Cxp-ape reparatie + upgrade

Quinn Frederichs

New Member
3 jul 2022
2
0
Trophies
1
Beste leden,

Ik ben op zoek naar iemand die mijn cxp-ape kan fixen en upgraden in de regio Zuid Limburg.

Ik heb zelf in de upper gearbox rondgesleuteld met als gevolg erg lage FPS en veel misfeeds. Ik heb dit zelf niet kunnen oplossen.

Als upgrade zou ik graag een Titan Mosfet ingebouwd willen hebben. Daarnaast heb ik een MAXX MI hopup, die jammer genoeg niet past. Maar de handige kan misschien iets 3d printen ervoor. Verder ben ik technisch niet echt geweldig, dus verder kunnen er nog over andere upgrades gesproken worden.

Dit alles uiteraard tegen betaling!
 
Wat versta je onder sleutelen? Heb je onderdelen vervangen / geüpdate / aangepast ?

Daarbij is sleutelen tegen betaling niet verstandig om publiekelijk te roepen. Dit mag namelijk alleen met een shop / wapen handelaars vergunning als ik het goed heb.
 
Wat versta je onder sleutelen? Heb je onderdelen vervangen / geüpdate / aangepast ?

Daarbij is sleutelen tegen betaling niet verstandig om publiekelijk te roepen. Dit mag namelijk alleen met een shop / wapen handelaars vergunning als ik het goed heb.

Ik heb zelf geprobeerd de nozzle te vervangen en heb daardoor de gearbox een aantal keren open gehad. Ik heb nu alles weer origineel terugveranderd maar ik heb 188fps tegenover mijn 300+ FPS wat ik normaalgesproken heb met .25

Dat wist ik niet, dankjewel! Dan houdt ik het liever bij een shop