Cybergun Desert Eagle Co2

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
<b>OORSPRONKELIJK DOOR VLADIMIR GESCHREVEN</b>



Ik heb de Desert Eagle al een tijdje en hij bevalt best.
Alleen ben ik er nooit achter gekomen van welke fabrikant hij afkomstig is.
Hij werkt op Co2 en heeft blowback functie.
Dat maakt hem een stuk realistiser dan eentje zonder blowback.
Maar de gasconsumptie is wel een punt om rekening mee te houden.
Het blowbacksysteem slurpt gas als een ouwe yank benzine.
Het hopupsysteem heb ik tot nog toe met rust gelaten daar hij met 0,9 joule al perfect rechtuit schiet.
N.B.bij mijn eerste skirm bij Balls&Arrows was het eerste schot met de Dessert gelijk een hit op 40 a 45 meter.
Dat zegt meer over het apparaat dan over de schutter.
Ik zorg er altijd wel voor dat hij voor gebruik goed geserviced is,dus siliconenolie in de loop en in de receiver en de loop doorhalen.
Ik heb er sinds kort een extra magazijn bij,een verlengde met een inhoud van 40 rounds.
Dit magazijn stelt mij of mijn introduce in staat om ook op automatisch over te schakelen zonder dat je dan bang hoeft te zijn om al te snel zonder bb’s te komen te zitten.
Goed richten in de automatische stand is echter een grote uitdaging want dan springt hij in je handen.
Die functie is meer geschikt om de tegenstander te intimideren en in dekking te houden.
En geloof me,intimiderend istie als hij alles eruit brult.
Het is geen goedkoop apparaat maar wel een goede investering gebleken.
Een absolute aanrader.
Vladimir
 
Mocht Vladimir dit ooit lezen: Als het een GBB is van Cybergun kun je er normaal van uit gaan dat het een KJW is, echter is dit een Deagle dus is het KWC.
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Noduck; op de verpakking stond geen vermelding van welke fabrikant dan ook.</font>Maar hier heb ik een linkje naar het apparaat op de Cybergun-site.<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.cybergun.com/en/products/product-line/softair/desert-eagle/gas-or-co2-softair-series/3204-ref-090505-desert-eagle-50ae-semi-full-co2.html</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Verder bedank ik Sander wederom voor het meenemen van dit topic uit het oude forum.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Thx.</font>
 
Heb zelf ook dit apparaat (van KWC maar zover ik weet is dat min of meer hetzelfde). De terugslag is echt extreem tevredenstellend. Helaas wil het automatisch vuren bij de mijne niet zo goed werken, maar dat maakt me niet veel uit omdat ik niet echt van plan was om m'n bb's erdoorheen te jassen.Ik zoek nog een tweede magazijn, weet je waar ik die een kan vinden? Ik heb alles wat ik weet afgezocht zonder resultaat
 
ebay, airsoftzone, ehobby asia van deze shops dacht ik dat ze ze hadden.zit op werk ga hier thuis nog ff naar kijken
 
Ik heb een extended mag. bij ik geloof airsoft warehouse vandaan.ook van KWC,houd 40 rounds.Wel op bestelling.