Cybergun Swiss Arms SIG 552 - is dit wat?

Frunzle

Member
21 okt 2016
21
4
Trophies
5
Hallo allemaal!

Ik ben helemaal nieuw hier, en nieuw met Airsoft in het algemeen. Ik ben nu nog bezig met de aanvraag voor een NABV pas (VOG wel al binnen), maar ik was natuurlijk al enthousiast aan het rondkijken wat voor mooie spullen er allemaal te krijgen zijn.

Nu kwam ik het volgende tegen:
http://www.vanmulekom-schietsport.n...weren/cybergun-swiss-arms-552-full-metal.html

Een (naar mijn mening) mooie, betaalbare full metal replica die lekker afgeprijsd is, maar gezien ik totaal geen verstand heb van deze dingen was ik benieuwd of iemand hier er ervaring mee heeft (eventueel met Swiss Arms/Cybergun algemeen).

Ik zou vooral graag weten of:
- Het goede kwaliteit is.
- Deze alleen geschikt voor CQB, of is dit ook geschikt voor normale Skirms en/of IAPS?
- Dit model is uit productie, zijn er straks nog onderdelen/magazijnen/accessoires voor te vinden?
- Op deze site staat er niet bij of deze met blowback is, maar op de meeste andere sites met ogenschijnlijk hetzelfde model, staat het er wel bij. Weet iemand of dit model dat ook heeft?
- Er een kans bestaat dat de winkel me er een laat reserveren tot ik mijn NABV pas daadwerkelijk binnen heb (en weet iemand hoelang dat duurt vanaf het opsturen van je VOG?).

Bedankt alvast!

Goedemorgen! In principe gaat het meestal vrij snel als je de VOG hebt verstuurd. Ga even uit van een weekje of anderhalf.

De replica is mijn inziens prima geschikt voor zowel indoor als outdoor gebruik.

• Leuk
Waarderingen: Frunzle
Cybergun is een verkoper die met OEM fabrikanten werkt, zij produceren replica's niet zelf maar bezitten de licenties om replica's te laten trademarken. Daarom mag deze de officiele SIG 552 markings dragen. Ik heb even zitten Googlen maar ik kan er niet achterkomen wat nu eigenlijk de fabrikant van deze is. Dat is wel belangrijk om te bepalen of het een deugdelijke replica is of niet.