Cyma Glock 18C AEP Cyma 030

AirsoftVlogs

Well-Known Member
3 mei 2017
285
86
Trophies
7
Vandaag de Glock 18 AEP opgehalld voor een Gameplay Revieuw bij Airsoft 4 kika

Wat een verschrikkelijk mooi apparaat,

de hopup is netjes afstelbaar en Electrisch!
met dank aan Shogun voor de levering! https://www.shogun.nl/cyma-18-aep-pistol-afbeeldingen.html
Schiet idd 230 FPS met een slecht afgestelde Hop-up,
Heb hem nu werken op 239FPS

Prijs 89.95
Maar aanstaande zondag wordt er ook een Gameplay video mee gemaakt!
Hou het in de gaten.
https://www.youtube.com/channel/UCyUxl92AcHLOEFt4Q3mydDA
 

Bijlagen

  • cyma_.30_links.jpg
    cyma_.30_links.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 332
  • Leuk
Waarderingen: Cooper2099 en Robin
Mooi ding, heb de TM variant. Tevens voorzien van een lipo, geeft hem een lekkere kick!
 
Nice! Ik heb trouwens een kleine tip (ik heb namelijk ook dezelfde replica); voer de Lipo conversion mod uit. Daarmee wordt de trigger response echt crispy en is de full auto nog best een pack a punch iets.
 
Zou je kunnen laten zien in PB hoe jij dat heb gedaan
Is het snel te geregelen?
want zou eigenlijk een Extrerne Lipo willen hebben in me Pouch
 
Heb hem zelf ook! ben er echt super blij mee! één van mijn favoriete AA's die ik bezit:cool:
Kijk voor mags eens op ebay scheelt je een paar eurotjes. En echt, de high cap magazijnen zijn heilig:rolleyes: kosten hooguit 12 euro.

Als je geïnteresseerd bent voor een holster zou ik je de Cytac CY-GAG aanraden!
 
Een YT linkje voor hoe ik de batterij heb laten instaleren (niet zelf gesoleerd maar door @Sander)
En een linkje naar een cyma long mag, duurde voor mij best lang dat ik hem binnen had. Maar had geen haast
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Heb deze ook en gelipo mod en de slede zilver kleur gemaakt. En een glock IMI holster van aliexpress waar die perfect inpast.

@Robin weet je die ene keer nog met mijn glock en colt AEP op bunker hill :) vond het een geniale actie
 
Ik heb 'm ook, op zich prima ding, ziet er tof uit en schiet prima... maar 't geeft toch niet de beleving als er iemand naast je staat te knallen met een TM Glock18 GBB. Achteraf toch wat spijt van deze aankoop en had al snel dat de fire-mode switch 't niet meer deed dus mijn pistool schiet alleen nog maar full auto, het veertje is dan ook niet meer goed te krijgen en helemaal uitgerekt. Ook in het begin een passend holster vinden was een hel xD. Je merkt toch wel dat het een goedkoop apparaat is en als ik zo kijk naar de TM GBB Glock de beleving van de terugslag en geluid (inplaats van het hole plok plok geluid van de CYMA) toch vetter is volgens mij. De TM versie zal en moet ik uiteindelijk maar eens aanschaffen. Ik bewaar de CYMA maar voor de winter xD

Voor de beginner raad ik 'm zeker aan want voor de prijs hoef je 't niet te laten maar was toch al snel jaloers toen ik al die GBB pistols zag
een jaar geleden op mijn eerste skirm xD
 
Heb deze ook en gelipo mod en de slede zilver kleur gemaakt. En een glock IMI holster van aliexpress waar die perfect inpast.

@Robin weet je die ene keer nog met mijn glock en colt AEP op bunker hill :) vond het een geniale actie

Oh hell yeah! Dat was nog steeds een van mijn meest epic airsoft momenten! Nog steeds echt bedankt! (Youtube linkje naar video beelden)
 
Super leuk apparaat! Heb hem zelf ook i.c.m. met de high cap mag's en lipo mod. uiteraard is het geen GBB ervaring, maar hij doet het altijd en met de lipo heeft hij ook nog eens een redelijk goede ROF en triggerresponce.

Veel plezier ermee vandaag! Ben benieuwd naar je eigen ervaring.

Groet,
Peter
 
ja vandaag een magazijn die klote werkte,

BB erin en meteen magazijn leeg gelopen!
morgen de leverancier bellen