Cyma M24 (702A)

RicardoSniper

Active Member
8 jul 2017
26
3
Trophies
3
Beste airsofters,

Ik heb een Cyma 702A en nou probeer ik de hop-up en inner barrel out de outer barrel te halen (first time).
Dus zoals het hoort heb ik de magazine-guard ervan af gehaald, gedraait tot de outer barrel en de receiver van elkaar af waren, een beetje de outer barrel schudden maar... de hop-up en inner barrel komen er niet uit xD
Ik heb een beetje tegen de hop-up chamber geduwt maar er zit geen beweging in, als ik de tip van de outer barrel draai draait de hop-up chamber en al mee :confused:... wat zal ik doen?

Alvast bedankt voor de hulp !
-Ricardo
 
Disassembly video kijken :D :
Ik gok ergens dat er of een schroef het nog op zijn plaats houd of dat het gewoon heel strak erin zit, maar denk eerder het eerste.
Ik heb die video gekeken en hem precies na gedaan, ik denk dat de inner barrel strak vast zit aan de boven kant van de outer barrel.
Maar ik wil niet gaan zitten duwen en iets kapot maken xD
 
Ik heb die video gekeken en hem precies na gedaan, ik denk dat de inner barrel strak vast zit aan de boven kant van de outer barrel.
Maar ik wil niet gaan zitten duwen en iets kapot maken xD

Ah okey, barrels kunnen wel tegen wat kracht, dus zolang je er niet op gaat staan of zitten kan je er best wel tegen aan duwen. Het lijkt echter wel nadat je alles los hebt gehaald dat hij er redelijk makkelijk uit moet komen glijden, weet je 100% zeker dat je die ene schroef hebt los gemaakt die de hop up chamber op zijn plaats houd?
 
Ah okey, barrels kunnen wel tegen wat kracht, dus zolang je er niet op gaat staan of zitten kan je er best wel tegen aan duwen. Het lijkt echter wel nadat je alles los hebt gehaald dat hij er redelijk makkelijk uit moet komen glijden, weet je 100% zeker dat je die ene schroef hebt los gemaakt die de hop up chamber op zijn plaats houd?
yess 100% zeker, dat is 1 van de mag-guard schroefjes.
ik ga wel een beetje duwen en wiebelen kijken wat ervan terecht komt xD