Cyma M4 CQB Full Metal

Helmondsvogeltje

New Member
1 mrt 2016
2
0
Trophies
1
Goeden avond,

Heeft er iemand enige ervaring met een Cyma M4 CQB Full Metal?
Het leek mij wel een mooie replica om mee te beginnen alleen wil graag weten of het ook iets iets.

Vriendelijke groet!

Cyma is een budget merk, kan perfect werken maar kan ook na een paar keer kapot gaan. Een vaker gekocht merk onder beginner is een specna arms. Trouwens er zijn genoeg reviews van de cyma m4 CQB op het internet te vinden.

Rebelattack;19339 zei:
Cyma is een budget merk, kan perfect werken maar kan ook na een paar keer kapot gaan. Een vaker gekocht merk onder beginner is een specna arms. Trouwens er zijn genoeg reviews van de cyma m4 CQB op het internet te vinden.

Ik zou ook graag een specna arms nemen, alleen heb ik nog geen plaats in Nederland gevonden waar ik die zou kunnen kopen. Persoonlijk vind ik het fijner om mijn eerste replica in Nederland kopen als er dan iets mee is kan ik makkelijker terug gaan naar de winkel met mijn probleem.

Helmondsvogeltje;19344 zei:
Rebelattack;19339 zei:

Ik zou ook graag een specna arms nemen, alleen heb ik nog geen plaats in Nederland gevonden waar ik die zou kunnen kopen. Persoonlijk vind ik het fijner om mijn eerste replica in Nederland kopen als er dan iets mee is kan ik makkelijker terug gaan naar de winkel met mijn probleem.

Kan ik helemaal mee inkomen heb ik ook gedaan. Ik weet niet waar je woont of wat je budget is en wat die Cyma kost, maar bij QTAC hebben ze de CM SR serie van G&G dit zijn dan wel polymeren bodies, maar wel met metalen rails. Dit is dan wel zeker goede kwaliteit intern en extern. Ik zou eerder echter de gok wagen met Polen de kans dat er iets mis mee is, is zeer gering. Ik heb er zelf een G&G GC16 Raider S gehaald wat een metalen body was en heb nul problemen ondervonden. Als je het toch echt niet wil zou ik aanraden om reviews van de Cyma M4 op te zoeken. Interne onderdelen kan je makkelijk upgraden voor betere performance, maar een body vervangen is een stuk vervelender.

Ik heb verschillende mensen gesproken die hun replicas bij bijvoorbeeld gunfire hebben gehaald, en die zeiden als er iets mis is dan is dat meestel wel makkelijk te regelen.
Als er bijvoorbeeld iets afbreekt of intern en je legt dat bij hun voor, sturen ze dat volgens mij gwn op.

robin97;19346 zei:
Ik heb verschillende mensen gesproken die hun replicas bij bijvoorbeeld gunfire hebben gehaald, en die zeiden als er iets mis is dan is dat meestel wel makkelijk te regelen.
Als er bijvoorbeeld iets afbreekt of intern en je legt dat bij hun voor, sturen ze dat volgens mij gwn op.

Het gaat niet altijd makkelijk zoals @campesteijn al zei zijn er ook mensen die minder geluk hadden en na veel pijn en moeite uiteindelijk een goed product hadden. Als dat de eerste replica is dan is dat voor mensen niet altijd fijn. Ik heb de gok genomen. De kans dat je een defect hebt en dat ze bij gunfire moeilijk doen is aanzienlijk klein, maar toch kan dat je ervan weer letten om hier te bestellen. Ik zag trouwens dat ze bij airsoftshop.be ze ook verkopen die hebben ook een fysieke winkel.

het word namelijk voor mij nogal moeilijk om naar een fysieke winkel toe te gaan, want woon in den helder en in de gehele provincie noord holland, is er nergens een winkel.
laatstaan dat ik verder dan amsterdam moet reizen

robin97;19365 zei:
het word namelijk voor mij nogal moeilijk om naar een fysieke winkel toe te gaan, want woon in den helder en in de gehele provincie noord holland, is er nergens een winkel.

Kun je er vast aan wennen, zoveel skirm locaties zijn er ook niet in de buurt van NH ;)

robin97;19365 zei:

Ondanks dat ik in Tilburg woon rijdt ik voor QTAC ook nog drie kwartier of als ik een replica wil halen van ICS ga ik naar lanaken wat 2 uur rijden is of ik ga naar pirosport dat is ook een anderhalf uur rijden. Dichtbij zitten de meeste winkels niet, skirm locaties zitten voor mij nog dichterbij zelfs.

Ik rij ook gewoon overal naartoe om ff te kijken en op een gegeven moment kom je er ook achter dat als je weet wat je wilt hebben het via internet kopen gewoon een stuk makkelijker en praktischer is

Als ik bij een winkel wil komen die apparaten verkoopt ben ik minimaal 2,5 uur aan het rijden.
En aangezien wij thuis 1 auto hebben en met zn 4e zijn kan ik niet zomaar de auto mee nemen.